Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده نیروی انتظامی کردستان از آماده‌باش صددرصدی پلیس برای کنترل آسیب‌های ناشی از چهارشنبه سوری در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی ظهر امروز در رژه طرح نوروزی پلیس راه استان کردستان که در ستاد انتظامی در این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: رزمایش طرح نوروزی امروز به صورت نمادین برگزار و از فردا 25اسفندماه  به صورت عملی در جاده‌های کردستان اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار است، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت هرچه دشوارتر و سخت‌تر باشد، ارج و پاداش آن نیز بیشتر خواهد بود؛ لذا امیدواریم که با اجرای این طرح نوروزی بتوانیم خدمات‌رسانی مضاعفی به مردم کردستان و مسافران داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با ذکر اینکه همه مجموعه پلیس در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد جاده‌های امن و کمترین تلفات، مردم با آرامش کامل بتوانند به مسافرت خود ادامه دهند، کما اینکه امنیت آحاد مردم و مسافران نوروزی را در جاده‌های کردستان تأمین خواهیم کرد.

وی از الحاق 48دستگاه خودروی نو و جدید به شهرستان‌های استان در قالب طرح امروز خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و ضمن پیشگیری از وقوع هرگونه جرم، با مجرمان برخورد قاطع خواهیم داشت.

سردار آزادی از آماده‌باش صددرصدی نیروی انتظامی استان برای کنترل آسیب‌های ناشی از چهارشنبه سوری، خبر داد و اعلام کرد: در طول یک ماهه اخیر با اشراف اطلاعانی همکاران خدومم چهار میلیون و 300هزارمواد محترقه و 190کیلوگرم انواع مواد پیش‌ساز در زمینه تولید ترقه کشف و ضبط شده که این کشفیات موجب پیشگیری و امنیت خوبی در سطح جامعه ایجاد کرده است.

طرح نوروزی پلیس از فردا در محورهای استان کردستان اجرا می‌شودمخلان امنیت در استان کردستان تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت می‌شوند

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با ذکر اینکه خوشبختانه تاکنون مورد خاصی از آسیب چهارشنبه‌سوری گزارش نشده است، یادآور شد: امیدواریم با همراهی و همکاری سازمان‌های مرتبط به درستی انجام وظیفه و امنیت و آرامش را برقرار کنیم.

انتهای پیام/484/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه سوری نیروی انتظامی استان کردستان طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی در شهرستان دهلران
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی