Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:57:37 GMT

آلبوم «دینشت» از کیوان ساکت منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۲۵۵

آلبوم «دینشت» از کیوان ساکت منتشر شد

کیوان ساکت از انتشار آلبوم جدید خود با عنوان «دینشت» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اثر، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: آلبوم «دینشت» که یک اثر بختیاری است از سوی انتشارات چکاوک زنده رود روانه بازار موسیقی شده است و خواننده این اثر موسیقایی رحیم عدنانی است.

این نوازنده با اشاره به اینکه ساماندهی و آماده‌سازی آهنگ‌ها را انجام داده است، گفت: این آلبوم شامل شش آهنگ بختیاری و چهار ترک ساز و آواز است که نام آهنگ‌ها ترانه دندال، تکنوازی سه تار، ترانه مه چارده، آواز شوق خدا، ترانه هلهله کوسه، آواز سول سکندر، ترانه تیر مرزنگ، تکنوازی تار، ترانه یارم ای گلی، آواز عشق خدا و ترانه مه ری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: اشعار این اثر از قاسم سلیمانی، زینب ممبینی، علی بداغی و آرمان راکیان است. همچنین ضبط ارکستر در استودیو خورشید و توسط مهدی رمضانی انجام شده و میکس و مسترینگ به عهده مجتبی صادقی، کامبیز جهانبخش، بهار صادقی و شنتیا حیدری بوده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این آلبوم به ملودی‌های قدیمی بختیاری اختصاص دارد، تاکید کرد: این آلبوم حال و هوای موسیقی و فرهنگ بختیاری را دارد و تلاش کردیم به اصالت فرهنگ بختیاری آسیبی وارد نشود و در جای خود از موسیقی چند صدایی نیز بهره بگیریم.

این نوازنده با اشاره به اینکه در این آلبوم با نوازندگان گروه «وزیری» همکاری شده است، عنوان کرد: محمد دلنوازی عود، یحیی علوی سنتور، سالار زمانیان تار و تارباس، کیارش ساکت تار و تار باس، علی فربودنیا نی، اشکان مرادی کمانچه، سیاوش ساکت تمبک، امیر حسین عدنانی کرال، فاطمه عدنانی کرال، بهار صادقی کرال، کامبیز جهانبخش کرال، بهار صادقی همخوان و... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

این هنرمند در پایان گفت: ما ضبط این اثر موسیقایی را قبل از شیوع بیماری کرونا شروع کردیم که بعد از همه‌گیری این بیماری مجبور شدیم مدتی کار را متوقف کنیم به همین دلیل ضبط و انتشار این اثر کمی طولانی شد. امیدواریم این آلبوم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و از آن لذت ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیوان ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید

مهاجم آلمانی کاری کرد که دیگر هیچ کس نتواند او را یک «خرید بد» بنامد. 

طرفداری | انتقال کای هاورتس به آرسنال در طول تابستان با سروصدای زیادی همراه بود، زیرا باشگاه قرمزِ شهر لندن برای به خدمت گرفتن او از چلسی، 65 میلیون پوند هزینه کردند.

مهاجم آلمانی در غرب لندن درخشش خاصی نداشت و بسیاری تعجب می کردند که او چگونه در این تیم آرسنال جا خواهد گرفت. اما پس از شروع سخت در ورزشگاه امارات، منصفانه است که بگوییم هاورتس در حال حاضر ثابت می کند که بسیاری از مردم اشتباه می کردند.

آمار هاورتس

این بازیکن 24 ساله در ماه های اخیر خط حمله آرسنال را رهبری کرده است و آمار گلزنی او به آنها کمک کرده تا در کورس قهرمانی با منچستر سیتی رقابت کنند. در واقع، هاورتس در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر برای توپچی ها، موفق به زدن 8 گل و ثبت 5 پاس گل شده است.

هاورتس و رکورد سانچز

طبق آمار اسکواکا، هاورتس اکنون کاری را انجام داده است که تنها الکسیس سانچز در فصل 17-2016 موفق به انجام آن شده است. مهاجم آلمانی اکنون در چهار بازی در این فصل، همزمان یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است (جدیدترین بازی مقابل تاتنهام). از زمان آخرین فصل کامل و فوق العاده سانچز در آرسنال، هاورتس تنها بازیکنی است که به این رکورد دست یافته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود