Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:56:07 GMT

سرخابی‌ها برای نباختن وارد زمین می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۳۵۷

سرخابی‌ها برای نباختن وارد زمین می‌شوند

پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد گفت:‌ سرخابی‌ها برای نباختن وارد زمین می‌شوند اما معتقدم استقلال شانس بیشتری برای بُرد و قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح‌آبادی با اشاره به اینکه شرایط شهرآورد نیز مانند بازی‌های گذشته است، اظهار داشت: چیزی که باعث نگرانی می‌شود شرایط هواداران است که به خاطر تعصب و علاقه به برد تیم مورد علاقه، بازیکن‌ها و کادر را تحت فشار گذاشته و اعضای دو تیم به علت ترس از دست دادن جایگاه، نمی‌توانند تمرکز لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد:‌ هرچند پرسپولیس در خط دفاع و درون دروازه ضعف دارد اما خط هافبک قدرتمندی را با وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه تشکیل داده که توانایی جبران این ضعف را دارند و به خط هافبک استقلال غلبه خواهند کرد. با اینکه سیستم دفاعی در استقلال با ۳ دفاع جوابگو بوده است اما مربیان تنها ۳۰ درصد موثر خواهند بود و باقی تاثیر را باید از بازیکنان دانست.

بیشتر بخوانید:

دربی مساوی شود به سود استقلال است

این بازیکن پیشکسوت درباره کیفیت و نتیجه بازی گفت: خیلی وقت است که بازی دلچسبی از این دو تیم دیده نشده و هر دو تیم تنها برای نباختن وارد زمین می‌شوند اما استقلال لیاقت خود را برای قهرمانی نشان داده است. با اینکه امید زیادی به گل‌زنی بازیکنان نیست، مگر بازیکنان خارجی نجات بخش تیم خود شوند.

فتح آبادی از خاطرات خوب و بد خود در دوران بازی‌اش اظهار داشت: رو به روی ۱۲۰ هزار تماشاگر به میدان رفتیم که این بازی با تساوی یک بر یک همراه شد. 

وی بدترین خاطره خود را شکست سه بر صفر توصیف کرد و اظهار داشت: رفتار برخی مربیان قبل از بازی منجر به ایجاد تنش و بحث در رختکن شد که به این موضوع تاکنون اشاره نشده است. در نهایت آن بازی را در استقلال سه بر صفر باختیم.

شهرآورد پایتخت، عصر روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. هم اکنون استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت باشگاه پرسپولیس استقلال پرسپولیس دربی پایتخت فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی بازیکن با سابقه تیم استقلال که تجربه حضور در دو دور مسابقات جام جهانی سال ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر را در کارنامه داشته و یک گل نیز در دیدار مقابل ولز در همین رقابت‌ها به ثمر رسانده حالا در روزی که کاپیتان اصلی تیم یعنی حسین حسینی محروم است بار سنگین جمع و جور کردن تیم استقلال در زمین یادگار امام تبریز را بر دوش خواهد داشت.

چشمی با توجه به فشار بیش از حد موجود در استادیوم تبریز از سوی هواداران تیم تراکتور روی تیمش باید علاوه بر اجرای دستورات تاکتیکی - جهت دفع حملات تیم تراکتور و ممانعت از نزدیک شدن بازیکنان خط هافبک و حمله به دروازه دروازه‌بان کم تجربه تیمش محمدرضا خالدآبادی - باید آنچه تا اینجا از فوتبال و حواشی آن تجربه اندوخته را یکجا به عنوان نماینده جواد نکونام در زمین مسابقه به کار بگیرد و به نمایش بگذارد تا شانس تیمش برای رسیدن به پیروزی احتمالی و دور نشدن از قهرمانی این فصل محقق شود.

دیدار حساس تیم‌های استقلال و تراکتور در چهارچوب هفته ۲۵ لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ بازی رفت دو تیم با پیروزی ۰-۲ تیم استقلال در زمین استادیوم آزادی به پایان رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز