Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:55:44 GMT

کُری خوانی مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۴۲۹

کُری خوانی مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز چهارم فروردین به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه به میزبانی کره برگزار می‌شود.

«چو گئو سونگ» مهاجم جوان تیم ملی کره جنوبی که در دیدار با لبنان هم گلزنی کرده است، یکی از نفرات دعوت شده برای بازی با ایران و سپس امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سونگ گفت: انتخاب شدن برای تیم ملی همیشه باعث افتخار است. با بازی در تیم ملی اعتماد به نفس به دست آوردم.

وی تاکید کرد: من فقط از دعوت به تیم ملی راضی نیستم و دنبال اثبات تونایی هایم با گلزنی هستم.

کد خبر 5447555 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال ایران مسابقات انتخابی جام جهانی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 98 تکواندو فدراسیون تکواندو ایران دربی علیرضا دبیر تیم صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی تیم فوتبال آلومینیوم اراک فدراسیون کشتی تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند