Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار مواد محترقه دست‌ساز موجب مصدومیت نوجوان ۱۷ ساله شد.

حبیب‌الله والی در گفت‌وگو با ایسنا، از انفجار مواد منفجره دست‌ساز در زنجان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تماسی که با مرکز سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری زنجان در ساعت ۱۲:۱۲ امروز، حادثه انفجار در محله امجدیه گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به محض تماس، دو اکیپ عملیاتی از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها در سریع‌ترین زمان و در ساعت ۱۲:۱۵ به محل حادثه انفجار مواد منفجره دست‌ساز اعزام شد.

این مسئول با بیان اینکه عملیات اطفای حریق به پایان رسیده است، ادامه داد: در این حادثه یک نوجوان ۱۷ ساله که مشغول ساخت مواد منفجره دست‌ساز بود، آسیب دیده و خسارات مادی از قبیل دودگرفتگی منزل و تخریب اسباب خانه اتفاق فتاده است.

والی با اشاره به وقوع دو حادثه روز گذشته، تصریح کرد: روز گذشته نیز دو حادثه در منطقه اسلام‌آباد و کوی فرهنگ با چهار مصدوم اتفاق افتاده و سبب تخریب وسایل خانه شده است.

مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری زنجان، یادآور شد: شهروندان اتومبیل‌ خود را در کوچه‌های تنگ پارک نکنند، زیرا آتش‌بازی در نزدیکی وسایل نقلیه که حامل بنزین و مواد سوختنی بوده و در صورت کم‌ترین نشت و حتی در شرایط عادی، این وسایل را مبدل به بمبی کرده‌ که چاشنی انفجار آن کشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه زنجانی‌ها از پرتاب فشفشه و سایر مواد محترقه بر روی شاخه‌ درختان، پشت‌بام و بالکن منازل خودداری کنند، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه مواد محترقه و منفجره را در ظروف شیشه‌ای یا فلزی قرار نداده و استفاده نکنیم، زیرا در صورت انفجار، ذرات آن به اطراف پرت شده و سبب صدمات و خطرات جانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان آتش نشاني چهارشنبه سوری ایمن انفجار مواد مواد محترقه دست ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود