Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:11:44 GMT

اعزام ۳۴۰ نفر از گراش به اردوی راهیان نور

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۵۴۳

اعزام ۳۴۰ نفر از گراش به اردوی راهیان نور

سرهنگ وحید ستاری گفت: انتقال آرمان، اهداف و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یکی از اولویت‌های نظام و اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از راهکارها برای انتقال این ارزش‌ها است.

او گفت: پس از دو سال کرونایی که تمامی سفرها مختل و یا تعطیل شده بود امسال با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی زمینه سفر به سرزمین نور فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری گفت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی، نهادها و تشکل‌های مردمی با هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه تلاش کنند.

فرمانده سپاه گراش گفت: سهمیه اعزام به راهیان نور شهرستان گراش، امسال ۳۴۰ نفر در قالب ۷ دستگاه اتوبوس بوده که از  ۲۸ اسفندماه تا ۲ فروردین به جبهه جنوب اعزام می شوند.

او گفت:کاروان راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهیدان و بازخوانی تاریخ دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

ستاری گفت: راهیان نور موجب تقویت پایه های اعتقادی، فرهنگی و فکری نسل جوان و نوجوان و شکل گیری روحیه دشمن شناسی و دشمن ستیزی اگاهانه جامعه می شود.

او گفت: اعزام کاروان راهیان نور نیازمند همکاری همه مسئولان شهرستان گراش است.

منبع: مهر

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه فجر راهیان نور راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،تمرینات آماده سازی ملی پوشان کشتی آزاد، برای حضور در رقابت‌های المپیک، در خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی