Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ بنا بر مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب، محدودیت کامل در خیابان شریعتی (شمال به جنوب) به صورت کامل از خیابان ظفر توسط پلیس راهور تهران بزرگ به علت احتمال سقوط جرثقیل ثابت اجرا شده است.

جرثقیل مذکور در محدوده خیابان شریعتی نبش خیابان فلسفی مشغول کار بوده است. این محدودیت در مسیر جنوب به شمال خیابان شریعتی از تقاطع میرداماد نیز اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلیس راهور از رانندگان خواسته از محور مذکور برای تردد استفاده نکنند و از مسیرهای جایگزین مانند خیابان ولیعصر(عج)، بلوار آفریقا و خیابان پاسداران استفاده کنند.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران نیز درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:40 صبح امروز احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین (جرثقیل برجی) در یک کارگاه ساختمانی در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان میرداماد به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: همکاران به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند، در یک پروژه ساختمانی در حال ساخت متعلق به بخش خصوصی، دو دستگاه تاورکرین مشغول کار بودند که یکی از جرثقیل‌ها از محل اتصال قسمت عمودی و افقی (تقریباً زیر اتاقک اپراتوری) دچار نقص و همین باعث نگرانی مسئولان پروژه شده بود.

ملکی تصریح کرد: همکاران ما ایمن‌سازی لازم را انجام داده و چندین ساختمان اطراف را از سکنه تخلیه کردند تا نگرانی برای کسی ایجاد نشود و مشکلی پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: قرار است یک دستگاه جرثقیل سنگین به محل برسد و ادامه عملیات صورت گیرد.

منبع: تسنیم اخبار مرتبط ۱۱:۵۳:۰۶ جزییات حادثه تصادف واقع در جاده خاوران ۲۰:۰۹:۵۳ تولیدکنندگان عطای صادرات را به لقایش بخشیده‌اند ۰۴:۲۲:۱۴ عدم پذیرش FATF تعرض به حقوق اقتصادی شهروندان است ۱۴:۲۵:۴۱ ۱۰منطقه پرخطر تهران با بیش‌ترین جرثقیل/ نهاد نظارتی بر جرثقیل‌های برجی کدامند؟ ۰۶:۴۰:۲۴ آخرین جزئیات از حادثه سقوط جرثقیل مرگ ۱۹:۱۷:۰۷ هویت ۲فوتی حادثه سقوط جرثقیل اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو بخش خصوصی پلیس راهور خیابان جرثقیل سید جلال ملکی خیابان شریعتی سقوط جرثقیل خیابان شریعتی سقوط جرثقیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • ظهور و سقوط شهر باستانی هرم‌ها
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران