Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@13:23:45 GMT

آندره اونانا دلیل جدایی اش از آژاکش را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۵۷۶

دروازه بان آژاکس از دلیل تصمیمش برای جدایی از باشگاه هلندی صحبت کرد. 

آندره اونانا می گوید رفتار باشگاه در دوران محرومیتش باعث جدایی از آژاکس شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از آ اس، آندره اونانا، دروازه بان باشگاه آژاکس در پایان فصل با جدایی از این تیم به باشگاه اینتر می پیوندد. حال این دروازه بان از دلیل جدایی اش از تیم هلندی پرده برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت:

در دورانی که محروم بودم، چندین بازی داشتیم و نمی توانستیم روی میزان دستمزد من توافق کنیم. آژاکس پیشنهاد داد در دوران محرومیتم نصف حقوقم را بدهد اما این تنها چیزی نبود که ناراحتم کرد. شرایط این طور بود که یا باید همین پیشنهاد یا می پذیرفتم یا امکان دیگری وجود نداشت. به همین خاطر هم مذاکرات را متوقف کردیم. هنوز هم وقتی به آن فکر می کنم ناراحت می شوم. این حرف ها را می زنم تا هواداران حقیقت را بدانند.

اونانا به خاطر مثبت شدن دوپینگش توسط فیفا محروم شد. او در مورد دیدار امشب آژاکس در لیگ قهرمانان نیز گفت:

من قبلا خودم را در لیگ قهرمانان اثبات کرده ام.در آژاکس تبدیل به یکی از بهترین دروازه بان های جهان شدم و در بازی مقابل بنفیکا می توانم به این موضوع اتکا کنم. 

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی

مارک آندره تراشتگن به تعداد بازی های دنی آلوز رسید.

طرفداری | مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا به آمار جدیدی دست یافت.

بارسلونا امشب به مصاف والنسیا رفت و موفق به کسب پیروزی خانگی 4-2 شد. مارک آندره تراشتگن با حضور در این بازی به رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا در بین بازیکنان غیر اسپانیایی رسید و حال فقط لیونل مسی را پیش روی خود می بیند. مارک آندره تراشتگن حال در کنار دنی آلوز با 408 بازی در رتبه دوم قرار دارد و لیونل مسی با 778 بازی در رده نخست است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد