Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فخری زاده سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:از این محموله با مجوز قضایی تاکنون ۲۷۶ کیلوگرم معدوم شده و ۴۰۲ کیلوگرم باقی مانده پس از صدور مجوز قضایی معدوم خواهد شد.

وی به اجرای طرح تشدید،کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده های گوشتی در واحدهای صنفی، کشتارگاه، سردخانه‌ها و مراکز تهیه و تولید محصولات دامی اشاره کرد و گفت:۲۳۸ واحد صنفی و مراکز عرصه  فرآورده‌های دامی در این طرح مورد بازرسی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخری‌زاده افزود: در این طرح به ۵۰ واحد صنفی و عرضه کننده محصولات دامی تذکر کتبی داده شد و برای هشت واحد متخلف نیز پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی‌ بیان داشت: در حال حاضر ۲ گروه سه نفره از اداره دامپزشکی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر بر مراکز تهیه و توزیع فرآورده های دامی از جمله کشتارگاه، صنایع تولیدی فرآورده گوشتی شهرک صنعتی، رستوران ها، چلوکبابی، قصابی، مرغ فروشی و توزیع آبزیان نظارت دارند.

رئیس اداره دامپزشکی خرمشهر در ادامه گفت: به منظور افزایش آگاهی شهروندان و بازاریان از طرح افزایش بازرسی و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های دامی ،بنر ، پوستر و پیام بهداشتی در محل‌های پرتردد و بازارهای خرمشهر نصب شده است.

وی عرضه دام و مرغ زنده از سوی دستفروشان را یکی از مشکلات بهداشتی خرمشهر بیان کرد و گفت: عرضه دام و مرغ زنده در سطح خرمشهر از سوی دستفروشان به یک مشکل جدی در این شهرستان تبدیل شده است.

فخری‌زاده بیان کرد: با اجرای طرح افزایش و نظارت بر عرضه فرآورده های گوشتی در خرمشهر دستفروشان عرضه‌کننده مرغ زنده در بازار صفا جمع آوری شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست برای تهیه فرآورده‌های خام دامی به مراکز مجاز بهداشتی مراجعه کرده و هنگام خرید به مهر و موم و برچسب دامپزشکی گوشت توجه کنند.

فخری‌زاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این رابطه با شماره تلفن ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

در شهرستان خرمشهر پنج هزار و ۲۱ واحد صنفی دارای جواز کسب وجود دارد.

برچسب‌ها خرمشهر سازمان دامپزشکی کشور بازار محصولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر سازمان دامپزشکی کشور بازار محصولات خرمشهر سازمان دامپزشکی کشور بازار محصولات فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی