Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد وحیدی روز سه شنبه پس از  نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: موضوعات مختلفی در نشست امروز مورد بحث قرار گرفت که مساله ابهامی در مورد ثبت پلاک خودروها بود.

وی ادامه داد: ابهام ایجاد شده این بود که آیا مردم باید برای سفرهای نوروزی پلاک خودرو خود را در سامانه ثبت کنند یا نه در حالی که مردم نیازی به ثبت پلاک برای سفر ندارند؛ چون براساس کد ملی مشخص است که پلاک ها متعلق به چه کسی است و همه این موارد در سامانه موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور درباره افرادی که واکسن نزده‌اند، اظهار داشت: افرادی که واکسن دریافت نکردند هم مشخص هستند و خودروهایشان هم معلوم است.

وحدی اضافه کرد: اگر این افراد در ترددها مشاهده شوند، جریمه می‌شوند.

وحیدی خاطرنشان کرد: براساس سامانه دو دز واکسن ملاک است اما تاکید جدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این است که همه دز سوم را دریافت کنند چون در برخی از افرادی که دز دوم را زده اند ایمنی زایی از بین رفته و تاکید بر دریافت دز سوم است هر چند فعلا ملاک ارزیابی‌ها دو دز است.

وی افزود: با این اوصاف، درخواست جدی رعایت مقررات بهداشتی است تا سفر برای مردم تلخ نشود و با رشد روزافزون بیماری مواجه نشویم.

وزیر کشور با بیان اینکه اگر آمارها وضعیت نامناسبی پیدا کند، امکان تغییر سیاست‌های ستاد ملی کرونا در اوایل یا اواسط نوروز وجود دارد، گفت: بنابراین همه اینها به رعایت شیوه نامه‌ها توسط هموطنان مربوط است.

وحیدی با اشاره سفرهای خارجی، گفت: در سفرهای خارجی هم تاکید بر رعایت این شیوه نامه ها و تعداد دز واکسن لازم و همراه داشتن پی سی آر منفی است.

وی بیان کرد: اصناف هرچه سریعتر کیوآر کد خود را بگیرند وگرنه جریمه و مجازات می‌شوند.

حضور تماشاگران در شهرآورد منعی ندارد
وزیر کشور درباره حضور تماشاگر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس گفت: حضور تماشاگر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سقف مجاز مانعی ندارد.

برچسب‌ها کرونا احمد وحیدی باشگاه پرسپولیس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا احمد وحیدی باشگاه پرسپولیس کرونا احمد وحیدی باشگاه پرسپولیس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه

وزیر انرژی اوکراین مدعی شد روسیه امروز شنبه به تاسیسات انرژی این کشور در سه منطقه حمله کرده است.

خبرگزاری رویترز نوشت: جرمن گالوشچنکو (German Galushchenko) وزیر انرژی اوکراین در پیام رسان تلگرام نوشت: در حمله روسیه به تاسیسات انرژی اوکراین در این سه منطقه، خساراتی به تجهیزات وارد و دستکم یکی از کارگران انرژی زخمی شده است.

گالوشچنکو در این پیام افزود: حملات روسیه منطقه دنیپروپتروفسک (Dnipropetrovsk) در مرکز اوکراین و مناطق لویو(Lviv) و ایوانوفرانکیفسک (Ivano-Frankivsk) در غرب این کشور را هدف قرار داده است.

آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که این کشور یک بسته کمک جدید به ارزش ۶ میلیارد دلار را به اوکراین اختصاص داده است.

به گزارش شبکه خبری ای بی سی نیوز، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این بزرگترین بسته کمک امنیتی آمریکا تاکنون است که صرف خرید سامانه های تسلیحاتی جدید برای اوکراین خواهد شد و شامل خرید موشک های پاتریوت بیشتری خواهد بود که کی یف برای مقابله با حملات موشکی روسیه به شهرهای این کشور به آن نیاز دارد.

آستین گفت: این بسته شامل سامانه های مهم رهگیری برای سامانه های دفاع هوایی NASAMS و پاتریوت اوکراین، سامانه های ضد پهپادی بیشتر و تجهیزات پشتیبانی، مقادیر هنگفتی مهمات توپخانه، مهمات تسلیحات هوا به زمین و تجهیزات پشتیبانی و نگهداری خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی