Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیین  الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی‌رتبه نیرو‌های مسلح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم انبوهی از تجهیزات و سامانه های موشکی وشناوری  با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عملیاتی جدید  به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

بنا بر این گزارش؛ ماندگاری و تاب آوری،‌ افزایش سرعت تا ۹۵ نات و همچنین قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر به فرد شناورهای جدید راکت انداز، موشک انداز و شناسایی  نیروی دریایی سپاه است.
ارتقای بُرد و قابلیت مانور پذیری موشک ها ،گریز پذیری از جنگ الکترونیک و افزایش قدرت انفجار و تخریب نسبت به سامانه های قبلی نیز از ویژگی های  سامانه های جدید موشکی الحاق شده به نیروی دریایی سپاه است.

در هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه  برای نخستین بار زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیرو الحاق شدند که آغاز فصلی جدیدی از توان و قدرت نظامی در مأموریت ها به شمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد

وزیر دفاع روسیه گفت که ارتش این کشور باید کمیت و کیفیت تولید تسلیحات خود را به منظور حفظ سرعت پیشروی‌های روسیه در جنگ با اوکراین بالا ببرد.

به گزارش ایسنا، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، امروز (چهارشنبه) گفت که روسیه باید کمیت و کیفیت تسلیحات خود را به منظور حفظ  سرعت پیشروی‌های روسیه در منطقه عملیاتی در اوکراین بالا برده و ترکیب رزمی نظامیان خود را گسترش دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو در جلسه‌ای در مقر فرماندهی مشترک نیروهای مسلح روسیه گفت: برای حفظ سرعت لازم حملات و اطمینان یافتن از تقویت توان رزمی گروه نظامیان برای اقدامات بیشتر، افزایش کمیت و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی‌ ارسالی برای نیروها لازم است.

او بیان کرد که فرماندهی مرکزی ارتش در حال انجام دادن فعالیت‌های هدفمندی برای تحقق این امر است.

شویگو همچنین گفت: با برخی شرکت‌های صنعتی قراردادهایی به شرط ظرفیت کامل آن‌ها و کاهش حداکثری بازه تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی امضا شده است.

افزون بر این، وزارت دفاع روسیه، دیروز اعلام کرد که تجهیزات جدید برای دفاع پهپادی روسیه در طی این جلسه به شویگو ارائه شده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نتایج مدرن‌سازی تسلیحات استاندارد جهت بالا بردن بازدهی و قابلیت مبارزه با پهپادهای دشمن و حفاظت نیروها در مقابل پهپادهای دشمن در خط مقدم به وزیر دفاع ارائه شد.

طبق تصاویر ویدیویی ارائه‌شده توسط وزارت دفاع روسیه، این تجهیزات جدید شامل یک مسلسل ضد هواپیما با یک قطعه نشانه‌روی جدید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم