Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، سرگئی لاوروف با اشاره به افزایش چشمگیر حجم مناسبات اقتصادی ایران و روسیه گفت: هر دو کشور در خصوص بسیاری از مسائل بین‌المللی اشتراک نظر دارند.


 وی با اشاره به رایزنی های منظم در سطوح عالی بین دو کشور افزود: در مذاکرات امروز درباره مذاکرات وین ، تحولات اوکراین ، مسئله سوریه و یمن به طور مفصل بحث و گفت‌وگو می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدا ی ایران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه در این دیدار  همچنین از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران درخصوص آنچه هم‌اکنون در اوکراین در حال رخ دادن است، تشکر و قدردانی کرد.

لاوروف همچنین با اشاره مذاکرات وین تاکید کرد که گفت‌وگوها در پایتخت اتریش برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در حالت نهایی قرار گرفته است.

 

برای حصول توافقی به منظور ازسرگیری برجام برای حل‌وفصل وضعیت پیرامون برنامه هسته‌ای ایران وارد شده‌ایم



وی در ادامه اظهار داشت: من اطمینان دارم که چشم اندازها حتی چشمگیرتر است، به‌ویژه با توجه به اینکه ما به مرحله نهایی برای حصول توافقی به منظور ازسرگیری برجام برای حل‌وفصل وضعیت پیرامون برنامه هسته‌ای ایران وارد شده‌ایم.

وزیر امورخارجه روسیه درباره روابط دوجانبه میان تهران و مسکو نیز تصریح کرد: گردش مبادلات بازرگانی میان ایران و روسیه در حال رشد است. دو کشور در حال آماده‌سازی اسناد جدیدی هستند که برای رسمی کردن سطح تازه‌ای از روابط طراحی شده‌اند.

لاوروف افزود: علی‌رغم وجود عوامل شناخته‌ شده‌ با هدف اعمال فشار بر همکاری دو کشور، روابط تجاری ما به طور پیوسته با سرعتی بی سابقه در حال رشد است. سال گذشته نزدیک به ۸۰ درصد افزایش یافت و از مرز چهار میلیارد دلار گذشت.

 

امیر عبداللهیان:روابط ایران و روسیه فارغ از تحولات بین‌المللی  توسعه خواهد یافت



حسین امیرعبداللهیان وزیرامورخارجه کشورمان نیز با اشاره به تعمیق همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های گوناگون گفت : روابط ایران و روسیه فارغ از تحولات بین‌المللی ، توسعه خواهد یافت .


وزیرامور خارجه کشورمان گفت : جمهوری اسلامی ایران همواره بر حسن روابط با روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه تاکید دارد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سرگئی لاوروف امیر عبداللهیان گفتگوهای ایران و روسیه ایران و روسیه دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه 12 اردیبهشت ماه برگزار شد و 16 تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.
مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام 16 تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.
گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان به قرار زیر است:
گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور 23 بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه 12 اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید