Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@15:23:59 GMT

احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۸۸۰

احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین + عکس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی عنوان کرد: ساعت ۸:۴۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین یا جرثقیل های برجی در یک کارگاه ساختمانی واقع در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به خیابان میرداماد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

لحظه ریزش دیواره گودبرداری در حادثه خیابان کاشان + فیلم

به محض رسیدن ماموران آتش نشانی به محل، آنها مشاهده می کنند که در یک پروژه ساختمانی در حال ساخت متعلق به بخش خصوصی دو دستگاه جرثقیل تاورکرین مشغول کار بودند که یکی از آنها که ارتفاع بلندتری داشت از محل اتصال قسمت عمودی و افقی تقریبا زیر قسمت اتاقک اوپراتوری دچار نقص شده بود که همین مسئله باعث نگرانی مسئولان پروژه شده بود.

گفتنی است که به منظور جلوگیری از هر گونه اتفاق ماموران آتش نشانی ایمن سازی لازم را در محل انجام دادند و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفت و چندین ساختمان اطراف از سکنه تخلیه شد تا نگرانی با مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133700 برچسب‌ها اخبار حوادث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ظهور و سقوط شهر باستانی هرم‌ها
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد