Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:32:25 GMT

۳ هزار و یکصد تن کالای تنظیم بازار در پاکدشت توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۹۵۵

۳ هزار و یکصد تن کالای تنظیم بازار در پاکدشت توزیع شد

حسن دالوند روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای آبان‌ماه امسال، وظیفه نظارت بر بازار مصرف شامل کالاهای مرتبط با کشاورزی و ۲۵ قلم کالای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی محول شده که طی این مدت بیش از سه هزار و ۱۰۰ تن مرغ گرم و منجمد، انواع برنج و شکر در شهرستان پاکدشت توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طی این مدت یکهزار و ۳۱۸ تن مرغ گرم به قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان، ۱۳۲ تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان، ۶۴۵ تن تخم مرغ به قیمت هر شانه ۴۳ هزار تومان و هر کیلوگرم ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲۳ تن برنج پاکستانی به قیمت ۲۵ هزار تومان، ۲۷۹ تن برنج هندی به قیمت ۲۴ هزار تومان، ۵۴۰ تن برنج تایلندی به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۶۵ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان در سطح پاکدشت توزیع شده است.
وی افزود: در حوزه نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی، ۶۵ نیروی بسیجی در قالب ۳۲ اکیپ طرح شهید امانی با مدیریت جهاد کشاورزی همکاری داشته و فعالیت  اصناف در توزیع کالاهای اساسی را رصد می‌کنند.
دالوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۵۸۶ هزار قطعه در پاکدشت مشغول به فعالیت است که این واحدها روزانه ۲۳ تن تخم مرغ تولید می‌کنند که با توجه به نیاز ۵ تا ۷ تن روزانه شهرستان، نیاز مردم به تخم مرغ در پاکدشت تامین می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: در حوزه تولید گوشت مرغ هم اکنون پنج واحد با ظرفیت ۱۸۶ هزار قطعه مرغ در پاکدشت مشغول به فعالیت است که در یک دوره، ۳۳۵ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.
وی ادامه داد: نیاز روزانه شهرستان پاکدشت به گوشت مرغ ۱۰ تن است که با توجه به ورود مرغ تولیدی شهرستان به بازار مصرف از ۱۱ اسفند، تا ۱۱ فروردین سال آینده نیاز شهرستان در داخل تامین شده و در صورت نیاز در روزهای پایانی سال و شروع ماه مبارک رمضان، روزنه ۱۰ تا ۱۵ تن مرغ گرم از طریق شرکت پشتیبانی امور دام به بازار مصرف پاکدشت تزریق می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی پاکدشت اعلام کرد: از ۱۵ روز گذشته به صورت روزانه پنج تن مرغ منجمد به بازار مصرف پاکدشت تزریق شده و این میزان در روزاهای اخیر به ۱۰ تن رسیده است.

دالوند با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهای نانوایی پاکدشت افزود: سهمیه آرد پاکدشت ماهانه سه هزار و ۱۷۰ تن است که با توجه به وجود چهار شهرک صنعتی، مسافران در حال تردد در محور امام رضا (ع) و سکونت هزاران نفر از اتباع افغانستانی در صدد افزایش میزان سهمیه پاکدشت هستیم.
وی تعداد نانوایی یارانه‌ای و آزادپز پاکدشت را ۳۷۳ واحد اعلام کرد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی ستاد تنظیم بازار پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی ستاد تنظیم بازار پاکدشت جهاد کشاورزی بازار مصرف هزار تومان تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار