Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فابریزیو رومانو در آخرین خبر خود اطلاع داد که «ادینسون کاوانی» در پایان فصل از جمع منچستریونایتد جدا خواهد شد.

رومانو نوشت که کاوانی پس از 2 سال بازی در تیم لیگ برتری خواهان جدایی است و می‌خواهد روزهای خود را در لیگ اسپانیا سپری کند. 

ستاره اروگوئه‌ای 2 سال گذشته از پاری سن ژرمن راهی منچستریونایتد شد و توانست در 55 بازی آمار 19 گل و 7 پاس گل را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار مشهور اسپانیایی عنوان کرد که کاوانی خواهان رسیدن به لالیگا است و با توجه به تیم‌های موجود می‌توان بارسلونا را یکی از گزینه‌های خرید این مهاجم دانست.

بارسا پیشتر نیز علاقه داشت که کاوانی را به خدمت گیرد و می‌توان انتظار داشت اگر این تیم در جذب هالند ناکام بماند، شاید برای انتقال کاوانی جدی‌تر شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاوانی ادینسون کاوانی لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت