Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن منصوری روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه مقابله و مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: امروز به واسطه تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه ناجا، استان تهران از سطح امنیت قابل قبولی برخوردار است که ارتقای وضع موجود به توسعه فعالیت‌ها به سمت ظرفیت‌های مردم نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: تامین امنیت، مهمترین رکن سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و در این بین، نیروی انتظامی فراتر از ظرفیت و امکانات کشور را به اوج صلابت، سربلندی و امنیت رسانده است.
وی با بیان اینکه شرق استان تهران در شاخص‌های امنیتی، از وضیت مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تامین و حفظ امنیت پایدار به اقتدار دستگاه‌های امنیتی ارتباط مستقیم دارد و با وجود تلاش معاندین که همواه در صدد مخدوش کردن چهره نیروی انتظامی برآمده‌اند، اقتدار ناجا باید حفظ شده و ارتقا پیدا کند.

رئیس شورای تامین استان تهران اضافه کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی، همچنان نیروی انتظامی را مامن و پناهگاه خود در مشکلات می‌دانند.

این مسئول ادامه داد: نزدیک‌ترین و مقرب‌ترین همکاران ما در استانداری تهران و شهرستان‌های این استان، فرماندهان انتظامی هستند و فرمانداران موظفند تا ارتباطی تنگاتنگ با فرماندهان انتظامی شهرستان متبوع خود داشته باشند.
استاندار تهران تاکید کرد: امروز همه وظیفه دارند تا با رویکرد حل مسئله، به موضوعات امنیتی ورود کرده و احساس امنیت پایدار رابه جامعه منتقل سازند.
منصوری با اشاره به همراهی مردم با دولت در ایام شیوع کرونا و کاهش میزان مسافرت در نوروز، گفت: فرمانداران باید اقدامات و تدابیر لازم را به منظور تامین امنیت منازل مردم در ایام نوروز داشته اتخاذ کنند.
وی بر رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز در جاده های شرق استان تهران تاکید و خاطرنشا کرد: طی چهار ماه آینده باید ۲۰ درصد مشکلات نقاط حادثه خیز در شرق استان تهران رفع شود که  مسئول مستقیم اجرای این کار، فرماندار هر شهرستان است.
منصوری با اشاره به مهاجرپذیر بودن استان تهران یادآور شد: همواره میزان سیر مهاجرت از ایجاد زیرساخت‌های امنیتی جلوتر است لذا باد شیوه تامین امنیت در استان تهران تغییر کرده و مردم را در آن سهیم ساخت.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها استانداری تهران ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استانداری تهران ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محسن منصوری شرق استان تهران نیروی انتظامی تامین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • ضرورت تامین امنیت سایبری شبکه های توزیع برق با فناوری نوین
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن