Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@10:44:34 GMT

اطلاعیه مهم در خصوص واریز سود پالایش

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۱۹۱

اطلاعیه مهم در خصوص واریز سود پالایش

به گزارش بورس تابناک، مجمع صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم (پالایش) به منظور تصمیم‌گیری در خصوص پرداخت سود نقدی به سرمایه‌گذاران روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه برگزار شد و  این صندوق در نخستین مجمع خود ۶۰۰ تومان به ازای هر واحد سرمایه گذاری سود تقسیم کرد و این تقسیم سود طبق بند ۱۹ اساسنامه این نهاد مالی انجام و مقرر شد سود دارندگان واحد‌های سرمایه گذاری «پالایش» تا آخر بهمن از طریق سامانه سجام واریز شود و اعلام گردید که اشخاصی مشمول پرداخت سود نقدی می‌شوند که در پایان معاملات روز قبل از برگزاری مجمع، دارنده واحد سرمایه‌گذاری صندوق مذکور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است صندوق پالایشی یکم مشتمل بر چهار شرکت پالایش نفت تهران، پالایش نفت تبریز، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس که در نماد «پالایش» دادوستد می‌شود.

این صندوق ۵ شهریور سال ۹۹ با ۲۰‌درصد تخفیف یعنی ۱۰ هزار تومان به مردم عرضه شد و حالا با تقسیم سود ۶۰۰ تومانی افرادی که در پذیره‌نویسی مزبور شرکت کرده بودند، هنوز هم به نقطه سربه‌سر نزدیک نشده‌اند.  

اطلاعیه صندوق پالایشی یکم در خصوص واریز سود

به استحضار می‌رساند دارندگان واحد‌های صندوق‌های سرمایه گذاری پالایش یکم که در تاریخ ۲۰ بهمن ماه در این صندوق سهامدار بوده اند، سود سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نموده بودند در تاریخ ۳۰ بهمن ماه به حساب‌های اعلامی آن‌ها واریز گردیده است. اما سود سایر سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اند یا شماره حساب‌های آن‌ها دارای اشکال بوده، سودشان از روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ با مراجعه به کلیه شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور و ارائه کارت ملی قابل دریافت می‌باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان سود سهام پالایشی یکم پرداخت سود مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی سرمایه گذاری پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند

مسئول اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان زنجان گفت: درآمد پایدار برای موقوفات زنجان با اجرای طرح‌های موفق سرمایه‌گذاری ممکن است.

مهدی نیکویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: دو نمونه از طرح‌های موفق سرمایه‌گذاری و احیای موقوفات استان زنجان که توسط این اداره طراحی و با کمک ادارات اجرایی شهرستان‌ها به مرحله اجرا رسیده است، در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه ارائه شد.

وی با اشاره به طرح سرمایه‌گذاری عمرانی نهضت ملی مسکن در اراضی موقوفه قیدار نبی (ع) شهرستان خدابنده افزود: با الحاق ۲۰۰ هکتار از اراضی موقوفه به وسعت شهر قیدار ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی امکان‌پذیر می‌شود.

مسئول اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان زنجان گفت: با توافقات صورت گرفته با نسبت ۳۵ درصد سهم موقوفه و ۶۵ درصد سهم مسکن و شهرسازی، روند الحاق به‌زودی شروع شده است و پس از آن اقدامات اولیه ساخت‌وساز نهضت ملی مسکن در این زمین‌ها آغاز خواهد شد.

نیکویی ادامه داد: این طرح علاوه بر ایجاد رونق در صنعت ساختمان باعث تأمین مسکن ارزان برای جوانان و خانواده‌ها با سطح درآمد کم و متوسط شده و همچنین ارزش افزوده موقوفه نیز به صورت فوق‌العاده افزایش پیدا می‌کند و باعث درآمد پایدار برای موقوفه شده و حتی در کاهش رشد قیمت مسکن در این شهرستان نیز مؤثر است.

وی ادامه داد: طرح دوم ارائه شده در این نمایشگاه ساخت ۵۲ واحد مسکونی در شش بلوک در اراضی وقف شده توسط مرحوم عبدالرزاق شهر آببر شهرستان طارم است که در سالیان گذشته با مبلغ ناچیزی به اجاره کشت‌وزرع واگذار می‌شد.

مسئول اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان زنجان گفت: همچنین به زودی با واقع شدن در بافت شهر، متروکه مانده بود، با انتشار فراخوان عمومی موفق به جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی شدیم و با تأمین اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از تیرماه ۱۴۰۰ ساخت‌وساز شروع شده است و اکنون با پیشرفت ۹۵ درصدی به یاری خدا در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: دو واحد از ۵۲ واحد برای موقوفه اختصاص داده شده و ۵۰ واحد نیز به مردم واگذار خواهد شد، نگاه اوقاف در این طرح اختصاص این واحدها با کمترین سود و نزدیک به قیمت تمام شده به خانواده‌های طارمی است تا وقف توانسته باشد قدمی در تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد بردارد.

نیکویی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، هشت طرح سرمایه‌گذاری با ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان تومان به برای تأیید نهایی به سازمان مرکزی ارسال کردیم که در صورت تصویب به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد و بیش از ۲۱ طرح شاخص با موضوع عمران، آبادانی و سرمایه‌گذاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان به ارزش نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از سه سال پیش تاکنون در حال پیگیری و نتیجه‌دهی است.

کد خبر 748735

دیگر خبرها

  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی