Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@21:17:03 GMT

درخواست آرتم زیوبا برای دعوت نشدن به تیم ملی روسیه

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۲۶۱

مهاجم تیم ملی روسیه در مقطع فعلی نمی خواهد برای کشورش بازی کند.

والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه تایید کرد که آرتم زیوبا درخواست کرده است در شرایط فعلی به تیم ملی دعوت نشود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، در حالی که بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین تیم ملی فوتبال این کشور از سوی فیفا تعلیق شده و اجازه حضور در مسابقه ای را ندارد اما با توجه به شکایت فدراسیون فوتبال روسیه به دادگاه عالی ورزش و احتمال لغو این حکم، فدراسیون فوتبال روسیه فهرست بازیکنان مد نظر تیم ملی در اردوی پیش رو آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فهرست امروز اعلام شد و در آن نام آرتم زیوبا، مهاجم نامدار تیم ملی روسیه دیده نمی شد. حال والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه تایید کرده است که این بازیکن با توجه به داشتن اقوام خانوادگی در اوکراین درخواست کرده است در اردوی پیش رو بخشی از تیم ملی نباشد. او در این باره به خبرنگاران گفت:

در پایان تور پیش فصل زنیت با آرتم دیدار کردیم و روز یکشنبه هم تلفنی با او حرف زدیم. زیوبا به ما اطمینان داد که واقعا دوست دارد برای تیم ملی بازی کند اما در مقطع فعلی و با توجه به شرایط اوکراین و این که او آنجا اقوام زیادی دارد، او با عذرخواهی از ما خواست تا به دلایل خانوادگی در اردوی پیش رو به تیم ملی دعوت نشود و ما هم این خواسته را قبول کردیم. با او در تماس خواهیم بود و عملکردهایش در زنیت را زیر نظر داریم.

به غیر از زیوبا، ویاچسلاو کاراوائف نیز تصمیم گرفته به تیم ملی نیاید. کارپین در این باره گفت:

علاوه بر زیوبا، کاراوائف نیز خواست تا به تیم ملی فراخوانده نشود. ویاچسلاو حس نمی کند به اندازه کافی آماده است و از ما زمان خواست تا روی فرم برگردد. همانند زیوبا، با کاراوائف نیز دیداری انجام دادیم. 

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی روسیه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دانشجویان معترض آمریکایی برای شناسایی نشدن
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟