Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@16:19:19 GMT

جشنواره نوروزی بلوک سبک آلوکا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۲۹۷

جشنواره نوروزی بلوک سبک آلوکا

بلوک سبک چیست؟

به نقل از بتن آلوکا، بلوک های سبک به انواع بلوک سیمانی گفته می شود که از ترکیب سیمان و آب با سایر افزودنی های سبک از جمله پوکه معدنی ساخته می شود. این نوع محصولات تحت فشار پرسی بالا در دستگاه های اتوماتیک تولید می گردند و در اتاق بخار، به مدت چند روز خشک می گردند. ظاهر و باطن بلوک های سبک متقاوت از بلوک های بتنی سنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت، دوام، عایق حرارتی و صوتی بالا، مقاومت در برابر زلزله و ظاهری شکیل از ویژگی های مثبت و اصلی این محصولات می باشند. اما مهمترین ویژگی محصولات این است که قیمت بلوک های سبک نسبت به انواع معمولی بلوک، بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر است.

انواع بلوک های طرح فروش عیدانه آلوکا

سایزهای موجود در این جشنواره، شامل پرکاربردی ترین سایزها می باشند. ابعادی از بلوک که به صورت روتین در همه ساختمان ها برای دیوارچینی استفاده می شود را در این جشنواره لیست شده است. همچنین مشخصات و ابعاد دقیق محصولات از طریق کاتالوگ و لیست قیمت به راحتی قابل مشاهده و استعلام می باشد. به‌طور مثال نوع ۲۰ سانتی به ابعاد و قیمت بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰ ، قابل استعلام و خرید است. بلوک ۲۰ سانت و ۱۵ سانتی، پرفروش ترین بلوک ها در حوزه ساختمان سازی هستند که موجود در فروش عیدانه آلوکا می باشند.

مشخصات ویژه بلوک سبک آلوکا

به جرئت و با مدرک می توانیم ادعا کنیم که مجموعه بتن آلوکا جز سه کارخانه مطرح و اول در تولید بلوک های بتنی سبک ایران است. کیفیت منحصربفرد، سطح کاملا صاف با ظاهری بسیار مطلوب، پرتی کمتر از ۱ درصد، مقاومت بالا و تنوع سایز و جداره از ویژگی های عمومی محصولات آلوکا است. استفاده از پوکه معدنی سفید، دانه بندی و سرند شده درجه یک تبریز، از مهمترین دلایل کیفیت بالای بلوک های آلوکا می باشد.

اما  ویژگی های محصولات آلوکا به این موارد اندک محدود نمی شود، این مجموعه در عین اینکه تمام ویژگی های لازم و مطلوب برای بلوک های ساختمانی استاندارد را در تولیدات خود لحاظ نموده است، بلکه ۳ عامل مهم و کمیاب را نیز به تمام مزایای خود افزوده است. ویژگی اول، ارائه گواهینامه علامت استاندارد ایران به‌ صورت کد قابل استعلام یا مدرک مکتوب به درخواست مشتری می باشد، تعداد معدودی از کارخانه های مطرح ایران توانایی ارائه علامت استاندارد محصول را دارند، چون اخذ آن بسیار سخت و الزامی، طبق قانون اخیر سازمان نظام مهندسی می باشد.

و اما ویژگی دوم، تضمین تحویل بار سالم در پروژه شما می باشد. این ویژگی بسیار چشمگیر و نشان از اطمینان فروشنده به محصولات خود می باشد. و اما ویژگی سوم و مهم دیگر، چفتی بودن یا همان نر و مادگی و ملات خوری کم بلوک است. انواع بلوک سیمانی بتن آلوکا، کاملا به هم چفت شده و عملیات دیوارچینی را سهل و به صرفه کرده اند. فرصت قبل از عید خرید بلوک سبک آلوکا را از دست ندهید، چرا که بعد از عید با توجه به افزایش قیمت سیمان و دستمزدها، شاهد قیمت های خیلی بالاتر در حوزه مصالح ساختمانی خواهیم بود.

کد خبر 664336 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی بلوک سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در تمام محصولات نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو با قیمت ثابت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

قیمت پژو پارس سفارشی ELX نسبت به روز گذشته تغییر ندارد و با نرخ ۷۴۷ میلیون تومان می‌توان آن را از بازار خریداری کرد.

رانا پلاس پانوراما (ارتقا) از دیگر محصولات ایران‌خودرو، هیچ‌گونه تغییری نداشته و با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا نیز مانند دیگر محصولات این شرکت بدون تغییر است و با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان می‌توان خرید کرد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۴۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۴۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۰۸ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۶۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۶۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۶۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۱۷ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۶ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۰۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۷۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۶ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۳ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۶ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز مانند خودروهای داخلی تغییری ندارد.

آریزو ۵ اسپورت از محصولات برتر مدیران خودرو با قیمت یک میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان قابل خرید است که این محصول هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته خود نداشته است.

قیمت تیگو ۸ پرو (هیبرید) در حال حاضر ۳ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان بوده که یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو به شمار می‌رود.

جک S5 از دسته محصولات کرمان موتور است که با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. سایر محصولات مونتاژی نیز بدون هیچ تغییر قیمتی ثابت مانده‌اند.

هایما ۸ اس از محصولات ایران‌خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 748272

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»