Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:10:53 GMT

محدودیت تردد در سروستان و صحرای چغاد شهرضا اعمال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۳۹۲

محدودیت تردد در سروستان و صحرای چغاد شهرضا اعمال شد

سرهنگ صادق کاظم زاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با توجه به چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: از شهروندان شهرضایی درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان در چهارشنبه آخر سال در خانه‌هایشان بمانند.

وی افزود: روشن کردن آتش و استفاده از مواد محترقه در امکان عمومی ممنوع است و با افرادی که از قانون سرپیچی کنند برخود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: با توجه به مصوبات قانونی و در جهت رفاه حال اهالی و پیشگیری از بروز حادثه از ساعت ۱۶ امروز تا پایان طرح ایست محور ورودی سروستان از سمت خاوران به طور کامل مسدود خواهد بود.

وی تصریح کرد: محدودیت تردد برای خودروهای تک سرنشین و خودروهایی که مالک آنها در محله سروستان سکونت ندارند، به صورت صدرصد اعمال خواهد شد و از ورود این گونه وسایل نقلیه به محله سروستان ممانعت به عمل خواهد آمد.

کاظم زاد بیان کرد: ورودی شهر و صحرای چغاد هم شامل این محدودیت‌ها خواهد بود و به طور جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های رانندگان متخلف و هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال، توقیف می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز نیز توقیف خواهد بود.

کد خبر 5447720

منبع: مهر

کلیدواژه: چهارشنبه آخر سال توقیف خودرو بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا نوروز اردوهای راهیان نور حوادث چهارشنبه سوری عکس استانها سفر استانی گرگان شیوع کرونا نوروز 1401 جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران