Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@22:01:14 GMT

فوتی های چهارشنبه سوزی امسال دورقمی شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۴۸۴

فوتی های چهارشنبه سوزی امسال دورقمی شد!

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس در گفتگو با خبرفوری:در خصوص حوادث چهارشنبه آخرسال، تاکنون ۱۶۴ حادثه در کشور داشته‌ایم که در آن‌ها ۱۰ فوتی قطعی، ۴۴ قطع عضو، ۱۸۱ سوختگی و ۱۱۲ آسیب به چشم وجود دارد.

این آمارها نسبت به سال گذشته در موارد آسیب‌دیدگان ۴۷ درصد رشد، فوتی ۱۰۰ درصد، قطع عضو ۶۳ درصد، سوختگی ۹۵ درصد و آسیب به چشم ۵۶ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته تا این لحظه( ساعت  ۱۳سه شنبه آخر سال) تنها ۵ کشته داشته‌ایم، ۸۵ درصد آسیب‌دیدگان استفاده کننده از مواد محترقه و ۱۵ درصد عابران پیاده هستند!

 

منبع: فردا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری مواد محترقه عابران پیاده چهارشنبه سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار