Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، روح الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) بیانیه نمایندگان مجلس را در محکومیت جنایت هولناک عربستان سعودی برای قتل عام مسلمانان قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در این روزها جهان با حوادث و وقایع مختلفی درگیری است که همانند همیشه آمریکا و عوامل غرب گرا در راستای استیلای روح استکباری این شیطان بزرگ جامعه جهانی را با مصیبت‌های فراوانی روبه رو ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این غوغای بین‌المللی و زیاده‌خواهی‌ها و گسترش سلطه‌جویانه ناتو به رهبری آمریکا که سبب خلق بحران شده است و همه مجامع جهانی را سرگرم خود کرده است، رژیم سفاک و بی‌رحم در عربستان سعودی بیش از ۸۰ نفر شیعه و سنی و انسان‌های آزادی‌خواه را گردن می‌زنند و به شهادت می‌رسانند.

این رژیم که در طول سالیان متمادی در برابر چشمان مجامع بین‌المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر نسبت به تخریب زیربناها و مردم مظلوم یمن وقیح‌ترین اقدامات را انجام داده است همچنان هر روز در داخل عربستان به کشتارهای وحشتناک دست می‌زند و هیچگونه صدای اعتراضی از حلقوم شیطانی آنان به گوش نمی‌رسد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت هولناک و با ناامیدی از مجامع بین‌المللی نسبت به اینگونه جنایت‌ها از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم تا ضمن انجام وظایف روشنگری و بصیرت‌افزایی خود در عرصه بین‌المللی، اقدامات حقوقی لازم را انجام دهد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عربستان اعدام جنایت شیعه حقوق بشر بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

نمایندگان ایران و روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با یکدیگر دیدار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کندتکرار ادعاهای گروسی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد