Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: از ابتداء سال تا پایان بهمن ماه افزایش ۴ درصدی ازدواج در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.همچنین متاسفانه از ابتداء سال جاری تا پایان بهمن ماه تعداد ۱۹ هزار و ۹۵۱ واقعه طلاق در دفاتر رسمی طلاق استان ثبت شده که ۵۸ درصد از این طلاق‌ها در مرکز استان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نخعی اظهار کرد: با ثبت ۵۰ هزار و ۴۳۶ ازدواج در دفاتر رسمی ازدواج استان در ۱۱ماه ابتداء سال نسبت به ۴۸ هزار و ۴۸۳ ازدواج در مدت مشابه سال قبل، شاهد افزایش ۴ درصدی این سنت حسنه در استان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه میزان ازدواج‌های ثبت شده در شهر مشهد در سال جاری ۲۳ هزار و ۲۲۰ واقعه بوده است، افزود: این میزان ازدواج ۵ درصد نسبت به تعداد ازدواج‌های ثبت شده در سال قبل افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی بیان کرد: متاسفانه از ابتداء سال تا پایان بهمن ماه سال جاری  تعداد ۱۹ هزار و ۹۵۱ واقعه طلاق در دفاتر رسمی طلاق استان ثبت شده که ۵۸ درصد از این طلاق‌ها در مرکز استان به ثبت رسیده است.

نخعی با اشاره به تقارن آخرین ماه سال با اعیاد مبارک ماه‌های رجب و شعبان ضمن ابراز امیدواری جهت افزایش میزان ازدواج‌های ثبت شده در استان؛ عنوان کرد: بیشترین ازدواج ثبت شده در استان در بین ۱۱ ماه ابتداء سال جاری در فروردین ماه با  ۶۳۴۳ به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: ثبت وقایع ازدواج در تمامی دفاتر ازدواج استان بر اساس تعرفه مشخص شده است و سران دفاتر ازدواج به هیچ وجه مبلغی بیشتر از آن را مطالبه نخواهند کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در خصوص انجام مراسم ازدواج با توجه به محدودیت‌های کرونایی در برخی از سالن‌های تشریفات بنا به خواسته زوجین گفت: هزینه‌های مطالبه شده در این سالن‌ها هیچگونه ارتباطی با دفاتر رسمی ازدواج و هزینه‌های آن نداشته و زوحین می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در ثبت وقایع ازدواج در دفاتر اسناد رسمی به اداره بازرسی ثبت اسناد و املاک استان برای رسیدگی مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی، گفتنی است در خراسان رضوی ۳۲۵ دفترخانه رسمی ازدواج و طلاق به مراجعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ازدواج و طلاق دفاتر ثبت ازدواج و طلاق استانی اقتصادی ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی دفاتر رسمی ابتداء سال ثبت شده سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد

لوئیز انریکه در اولین فصلش پاری سن ژرمن را به مقام قهرمانی لیگ فرانسه رساند. 

طرفداری | پاری سن ژرمن شب گذشته می‌توانست در خانه جشن قهرمانی را بر پا کند اما مقابل لوآور به تساوی 3-3 دست یافت.

با توجه به شکست 3-2 موناکو مقابل لیون که اولین شکست خارج از خانه این تیم در فصل جاری بود، پاری سن ژرمن به صورت رسمی به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه دست یافت. این دوازدهمین عنوان قهرمانی پاریسی‌ها در تاریخ لیگ فرانسه به شمار می‌رود. ده قهرمانی آن‌ها در حد فاصل سال 2012 تا 2024 رقم خورده است. پاری سن ژرمن که هفته جاری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند خواهد رفت، طی فصل جاری در 31 بازی 70 امتیاز کسب کرده است. در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌ها، اختلاف این تیم با موناکو 12 امتیاز است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات