Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@00:28:26 GMT

مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۵۵۱

مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی ایران صبح امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ماه برگزار شد و در آن محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی، هیأت موسس، هیأت مدیره، بازرس قانونی، اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری و حسابرس مستقل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و بازرس قانونی، گزارش عملکرد یک سال انجمن را براساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و در ادامه، حسابرس مستقل نیز گزارش حسابرسی را ارائه کرد و براساس گزارش مزبور تکالیف قانونی تعیین و ابلاغ شد

مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پی‌گیری خواهد شد.

کد خبر 5447776 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن هنرهای نمایشی ایران مجمع عمومی اداره کل هنرهای نمایشی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت چهره ها تئاتر ایران موسیقی پاپ علیرضا غفاری فیلم کوتاه حوزه هنری آلبوم موسیقی مجری تلویزیون هنرمندان تئاتر حضور هنر ایران در جهان سازمان صداوسیما پیمان جبلی موسیقی ایرانی هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد

سیدعباس هاشمی‌منش با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت سید عباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مجتبی شیرزادی ۱۲ رای بدست آورد.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 749701

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد