Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) از جوانان منتخب دستگاه های اجرایی و دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل تحلیل و قدر دانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان و مجمع جوانان استان اردبیل و دستگاه های اجرایی ستاد ساماندهی امور جوانان استان به مناسبت گرامیداشت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) از جوانان منتخب دستگاه های اجرایی و دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل با حضور قاسمیان معاون امنتی سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیر کل ورزش وجوانان و مدیران دستگاه های اجرایی استان اردبیل تحلیل و قدر دانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مراسم از خانواده شهید بهنام یوسفی از شهدای دفاع مقدس و از شهدای ورزشکاراستان اردبیل تجلیل و قدر دانی بعمل آمد. جوانان منتخب معرفی شده از دستگاه های اجرایی جهت تجلیل: هانیه فتحی ستوده اداره کل بهزیستی استان در حوزه علمی تینا مولایی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه علمی وحید بابازاده اداره کل حفاظت محیط زیست در حوزه علمی فعالیتهای داوطلبانه جمعیت هلال احمر آرنگ خاوندی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خادم جوان افتخاری امام زاده صدرالدین (ع رقیه عزیزی داره کل آموزش و پرورش در حوزه علمی هاشم مرادی فعال محیط زیست اداره کل محیط زیست صادق پناهی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مهین رحیمی ورزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سحر رحیمی   انتهای پیام    

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل حضرت علی دستگاه های اجرایی معاون سیاسی و اجتماعی دستگاه های اجرایی استان خانواده دفاع مقدس بهزیستی دانشگاه علوم پزشکی حفاظت محیط زیست جمعیت هلال احمر اوقاف و امور خیریه آموزش و پرورش محیط زیست اداره کل ورزش و جوانان بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل دستگاه های اجرایی جوانان منتخب استان اردبیل حوزه علمی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند