Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تورنمنت ۶ جانبه فوتسال تایلند از روز گذشته با حضور تیم‌های ایران، تایلند، عمان، میانمار، مالدیو و مغولستان در حال برگزاری است.

تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال کشورمان که در این تورنمنت حضور دارد در اولین بازی خود امروز  به مصاف مغولستان رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۸ بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مغولستان جانبه تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2024 تایلند عملکرد خوبی داشته و موفق شده به فینال مسابقات راه پیدا کند.

وحید شمسایی و شاگردانش برای رسیدن به بازی نهایی مسابقات در مرحله گروهی افغانستان، بحرین و کویت را از پیش برداشتند و در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی هم موفق به شکست قرقیزستان و ازبکستان شدند.

تیم ملی روز آینده در فینال برای بازپس گیری تاج قهرمانی آسیا به مصاف تایلند میزبان مسابقات می رود و در آستانه این مسابقه علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضائیان به نمایندگی از سایر بازیکنان به تمجید از عملکرد وحید شمسایی و شاگردانش پرداخته اند و برای آنها در دیدار فینال آروزی موفقیت کرده اند.

گفتنی است تیم ملی فوتسال با راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا موفق شد جواز حضور در جام جهانی ازبکستان که چند ماه دیگر برگزار می شود را هم کسب کند.

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق