Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@09:06:28 GMT

تحلیل بورس؛ ترکیب پرتفوی بهینه در ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۶۸۵

تحلیل بورس؛ ترکیب پرتفوی بهینه در ۱۴۰۱

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ امروز خرید حقیقی ها هزار و ۸۲۶میلیارد و همچنین حقوقی‌ها ۸۲۵میلیارد تومان بود. افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز و در بازار اول بورس دیده میشد. نمادهای کگل، خودرو و وبملت بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شتران، کچاد و شپنا بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل داشتند.

سهیلا نقی پور، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات را بررسی کرد و گفت: بازار سرمایه در حال حاضر منتظر اخبار مرتبط با برجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع بورس مدت زیادی است باتوجه به ارزنده بودن سهام و رشد قیمت کامودیتی‌ها درگیر رخدادها و عوامل سیاسی شده است. بنابراین شاهد رشد یکپارچه بازار نیستیم و یک روند خنثی در بازار سرمایه جریان یافته است.

وی افزود: از طرفی کامودیتی‌ها با افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای که داشتند در صورت نزدیک شدن به توافقات می‌توانند لیدر بازار باشند . قیمت نفت نیز با توافق احتمالی جنگ اوکراین می‌تواند به قیمت های تعادلی بازگردد اما اثر نبود تعادل بازار کالایی با توجه به تحریم روسیه و تخریب زیرساخت‌های اوکراین همچنان می‌تواند مانع کاهش قیمت‌ها باشند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: برای چینش پرتفوی بهینه در سال جدید نمادهای گروه معدنی، بانکی و پالایشی می‌توانند تحرکات مثبتی را از خود به جای بگذارند و مناسب برای ورود خواهند بود.

وی در پایان گفت: به دلیل ثبات شرایط فعلی انتظار بر تغییر در روند معاملاتی نیز وجود ندارد. بنابراین انتظار می‌رود با رسیدن به پایان هفته حجم معاملات در روند کاهشی قرار گیرد اما روند تعادلی معاملات همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

اخبار مرتبط ۱۶:۳۲:۳۸ بورس امروز؛ چه سهمی بخریم؟ ۱۴:۵۱:۴۷ رونمایی از سامانه هوشمند پایش و نظارت بازار سرمایه ۱۴:۰۰:۲۶ پیش بینی بورس فردا ۲۵ اسفند / اسفند کم رمق بازار، نفس های آخر را می کشد ۱۳:۰۰:۰۱ بیمه میهن امسال هم به سود نرسید ۱۶:۲۹:۱۹ نه خیلی سرخ، نه خیلی سبز؛ در بورس چه خبر است؟ ۱۵:۴۰:۰۵ تمامی محصولات زنجیره تولید کالاهای پایه ای در بورس کالا عرضه می شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو بورس اخبار بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز اوضاع بورس امروز پرتفوی بهینه بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیفان X ۷۰ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱، ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین، لیفان X ۶۰ اتوماتیک کارکرده مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۱۰۹ هزار کیلومتر در بازار ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت لیفان X ۶۰ دنده‌ای کارکرده مدل ۱۳۹۷ هم که ۱۸۹ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۵۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

لیفان X ۵۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۵۶۰ میلیون تومان است.

قیمت لیفان X ۷۰ اتومات کارکرده مدل ۱۴۰۱ که ۳۶ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

قیمت ماشین لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۷ با کارکرده ۱۷۰ هزار کیلومتر ۸۷۰ میلیون تومان آگهی شده بود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع لیفان در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت