Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@14:21:20 GMT

پنالتی‌زنان پرسپولیس و استقلال مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۸۵۲

پنالتی‌زنان پرسپولیس و استقلال مشخص شدند

از اردوی استقلال خبر می‌رسد فرهاد مجیدی با توجه به پنالتی‌های موفقی که یامگا در طول فصل جاری به ثمر رسانده تصمیم دارد درصورت به دست آمدن ضربه پنالتی در دربی آن را به یامگا بسپارد. البته این بازیکن در دیدار مقابل گل گهر سیرجان یک پنالتی را از دست داد اما خودش در ریباند پنالتی را به گل تبدیل کرد. پنالتی که محسن فروزان دروازه‌بان گل گهر موفق به مهار آن شد ولی سرانجام استقلال در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موثرترین بازیکن استقلال در نیم فصل اول با ۱۰ گل زده و سه پاس گل کاندیدای اول کادر فنی استقلال برای زدن ضربه پنالتی است.

اما در تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی تصمیم گرفته این وظیفه را به مهدی ترابی محول کند. مهدی ‌ترابی در فصل جاری سه بار موفق به باز کردن دروازه حریفان پرسپولیس شده است. او ابتدا در دیدار مقابل مس رفسنجان که بازی با نتیجه یک بر یک مساوی شد برای تیمش گل زد. تک گل پرسپولیس در آن دیدار را ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در بازی مقابل ذوب‌آهن نیز از روی نقطه پنالتی دومین گل پرسپولیس را زد تا تیمش دو بر صفر برنده شود. اما سومین گل ترابی در جریان بازی مقابل فجرسپاسی به ثمر رسید.

ناگفته نماند؛ ترابی در دیدار مقابل تراکتور در هفته سیزدهم که پرسپولیس با برتری ۲ بر یک برنده شد یک ضربه پنالتی را هم از دست داد اما با این وجود از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که مهدی ترابی مأمور اصلی زدن ضربه پنالتی در تیم یحیی گل محمدی در دربی ۹۸ است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در استادیوم آزادی با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس ضربه پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره