Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی ریاست هیات والیبال ارومیه روز سه‌شنبه با رقابت بین مهدی احمدی، پیمان رضایی و آیدین رحمانی برگزار شد. در پایان این رقابت انتخاباتی پیمان رضایی با کسب 20 رای به عنوان رئیس هیات والیبال ارومیه انتخاب شد. همچنین رحمانی 9 رای آورد و اعضای حاضر به احمدی رای ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب پیمان رضایی به عنوان رئیس جدید هیات والیبال ارومیه در حالی است که وی در مدت حضورش در سمت مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه نتوانست به توفیق خاصی دست پیدا کند و بهترین مقام ارومیه نایب قهرمانی در لیگ برتر است. علاوه بر این موضوعات جای سوال دارد که چرا در انتخابات ریاست هیأت والیبال شهری مانند ارومیه خبری از پیشکسوتان و چهره‌های شناخته شده نبوده است؟

رضایی در شرایطی توانست به عنوان رئیس هیأت والیبال انتخاب شود که در روزهای اخیر علی‌اصغر مجرد، ملی‌پوش والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نکات عجیبی از مدل مدیریتی وی را افشا کرد. 

مجرد در بخشی از اظهارات خود عنوان کرد: لیاقت مردم ارومیه خیلی بالا است. من در جایگاهی نیستم که بخواهم درمورد مردم و والیبال ارومیه حرف بزنم، اما امثال این آقا اینقدر به مردم دروغ گفته‌اند و خرابکاری کرده‌اند، عملاً لطمه‌های بزرگی به والیبال ارومیه زده‌اند وگرنه آن شهر باید تاکنون 10 قهرمانی لیگ برتر را تجربه می‌کرد و به جام باشگاه‌های آسیا و جهان می‌رفت، نه اینکه میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را هم از آن شهر بگیرند. برخی‌ها از آن باشگاه به من گفتند که ما هنوز بدهی تراویسای پدر و پسر و بازیکن فنلاندی سابق خود را هم نداده‌ایم؛ قرارداد تو هم نهایتاً به آنها اضافه خواهد شد. 

درهمین راستا چندی پیش هم فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال 2022 را به ایران اهدا کردند و فدراسیون کشورمان هم تصمیم گرفت ارومیه را به عنوان میزبان این رقابت‌ها انتخاب کند، اما موضوع مهمی که وجود داشت این بود که تیم شهرداری ارومیه به عنوان میزبان این بازی‌ها حق حضور نداشت، چراکه این باشگاه بعد از سال‌ها بدهی خود را تراویسا را تسویه نکرده بود.

گفته می‌شد باشگاه شهرداری ارومیه مبلغی حدود 15 میلیارد تومان را باید به تراویسای پدر و پسر پرداخت کند تا شاید محرومیتش بخشیده شود؛ اما هیچ عزمی برای پرداخت این بدهی از سوی مسئولان ارومیه دیده نشد تا اینکه میزبانی از ارومیه گرفته شد و به تهران رسید. در همان مقطع پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه پس از پیگیری‌های مکرر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس برای اطلاع از آخرین شرایط این پرونده، اظهار داشت: فعلاً جلسه دارم و هر زمانی که خودم صلاح بدانم با شما تماس خواهم گرفت!

در آن زمان هواداران والیبال در ارومیه حاضر بودند دست به دست هم داده و از جیب خودشان هم که شده این بدهی را جمع‌آوری و پرداخت کنند تا شاهد درخشش تیم‌شان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باشند، اما رضایی و همکارانش ترجیح می‌دادند جلسات بدون خروجی برگزار کرده و از پاسخگویی به اصحاب رسانه طفره بروند. 

به این ترتیب پیمان رضایی حالا قرار است در هیأت والیبال فعالیت خود را دنبال کند. این اتفاق در شرایطی در حال رخ دادن است که تیمداری شهرداری ارومیه در فصل آینده لیگ برتر والیبال هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. عاشقان والیبال ارومیه توقع دارند که مسئولان با احساسات آنها بازی نکرده و به فکر رشد و توسعه این رشته در پایتخت والیبال آسیا باشند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید، آیا رضایی که در دوران مدیریتش لطمه‌های زیادی به والیبال ارومیه وارد شد، می‌تواند تغییر نقش داده و ناجی باشد یا همچنان به عنوان نابودگر به فعالیت خود ادامه خواهد داد؟ 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال پیمان رضایی تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب والیبال ارومیه هیأت والیبال ارومیه باشگاه شهرداری ارومیه جام باشگاه های آسیا والیبال ارومیه شهرداری ارومیه پیمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد