Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@02:16:35 GMT

سیب و پرتقال شب عید کیلویی چند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۰۳۸

سیب و پرتقال شب عید کیلویی چند؟

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: عرضه بار در میدان مرکزی به قدری فراوان است که تا شب عید نوسان خاصی را برای بازار متصور نیستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مصطفی دارایی نژاد افزود: بنابر پیش‌بینی قبلی از ۱۳ اسفند به قدری بار در میدان مرکزی فراوان بوده که روزانه ۱۰ تا ۲۰ هزار تن ورودی سیب و پرتقال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته اتحادیه بارفروشان، با ازدیاد ۲ تا ۳ برابری عرضه در برابر تقاضا و شرایط نامناسب اقتصادی پیش بینی می‌شود که بازار میوه تا ۲۵ اسفند همچنان در رکود به سر می‌برد.

او قیمت کنونی هر کیلو پرتقال در میدان مرکزی را ۶ تا ۱۱ هزار تومان، سیب را ۶ تا ۱۵ هزار تومان، کیوی را ۹ تا ۲۵ هزار تومان و خیار را ۶ تا ۱۱ هزار تومان اعلام کرد.

محصول قیمت پرتقال ۶ تا ۱۱ هزار تومان سیب ۶ تا ۱۵ هزار تومان کیوی ۹ تا ۲۵ هزار تومان خیار ۶ تا ۱۱ هزار تومان

دارایی نژاد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوار، بازار در رکود به سر می‌برد و با ازدیاد عرضه اجازه افزایش قیمت را نمی‌دهیم.

بررسی‌ها از سطح بازار نشان می‌دهد که قیمت کنونی هر کیلو کیوی ۱۶ تا ۳۵ هزار تومان، خیار ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، سیب ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، موز ۳۲ تا ۴۰ هزار تومان و نارنگی ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: بنابر قانون نظام صنفی بر مبنای فاکتور رسمی ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید لحاظ شود و عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

بازرسان اتاق اصناف و جهاد کشاورزی و همچنین تعزیرات حکومتی با ورود در سطح بازار بر قیمت‌ها نظارت می‌کنند، اما بار‌ها اعلام کرده‌ایم که فاکتور رسمی میدان مرکزی باید در دید مشتری قرار گیرد و بر مبنای آن ۳۵ درصد سود لحاظ شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ۶ تا ۱۱ هزار تومان میدان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد