Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:05:08 GMT

اعلام محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه‌سوری در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۱۱۱

اعلام محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه‌سوری در اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اهواز در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  با توجه به احتمال ایجاد ترافیک سنگین در برخی مسیرها در شب آخرین چهارشنبه سال محدودیت‌های ترافیکی از غروب امشب تا پایان ترافیک در برخی مسیرها اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در این مدت محدودیت‌های ترافیکی در بلوار ساحلی غربی از دوربرگردان بیمارستان مهر تا پل سوم (تمام دوربرگردان‌های مسیر)، بلوار ساحلی خیابان.های ۲، ۵، ۹، ۱۳ و ۱۷، میهن، سروش، پهلوان، شهریور، خیابان ایدون از خیابان یک تا خیابان ۱۹ غربی کیانپارس، خیابان مطهری و الهام، سروش و اسفند، فلکه چهارم کیانپارس به سمت خیابان چمران مسیر شمال به جنوب محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

کریمی‌زاده گفت: همچنین فلکه سوم کیانپارس مسیر جنوب به شمال، فلکه دوم کیانپارس مسیر جنوب به شمال و ضلع غربی، بلوار نواب صفوی از میدان زندان به سمت چراغ قرمز منع آب و بالعکس، پارک ولایت واقع در بلوار مدرس و محدوده زیتون کارمندی محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی بیان کرد: بلوار ساحلی شرقی به جنوب و جنوب به شمال و همچنین پل سوم مسیر شرق به غرب و غرب به شرق به عنوان مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: در راستای حفظ و برقراری امنیت ترافیکی در شب چهارشنبه پایان سال در صورت مشاهده هر گونه هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت که موجب سلب آسایش مردم از سوی رانندگان شود، وسیله نقلیه راننده خاطی تا پایان ایام نوروز توقیف خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان پليس راهور چهارشنبه سوري محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری