Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان کاشان ضمن اشاره به کشف بیش از ۲۷هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز گفت: ۲۰ نفر در ارتباط با تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز دستگیر شدند. - اخبار استانها -

روح الله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن انتقاد از اختلال در نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: اختلال در نظم و امنیت عمومی به هر طریقی هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال در کاشان افزود: متاسفانه برخی افراد به این بهانه مرتکب برخی اقدامات غیرقانونی می‌شوند که دادستانی وظیفه خود می‌داند تا با اعمال مجرمانه این افراد برابر قانون برخورد کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان ضمن اشاره به کشفیات انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان ابراز داشت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط ضابطین دادستانی در شهرستان کاشان 27هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شد.

حوادث چهارشنبه آخر سال در همدان آغاز شد؛ مصدومیت 8 نفر با مواد محترقهتأثیر مخرب انفجار مواد محترقه بر زادآوری پرندگانفرمانده انتظامی استان قزوین: کشف مواد محترقه پرخطر 260 درصد افزایش یافته است

وی ضمن اشاره به دیگر جزئیات کشفیات صورت گرفته در شهرستان کاشان گفت: در همین راستا نیز 27کیلو و 600 گرم انواع مواد اولیه تهیه مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان کاشان کشف و 20 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد محترقه غیرمجاز شهرستان کاشان ضمن اشاره انواع مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم