Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ بازار عید خودرو این روزها سردتر از همیشه است و فعالان این بازار می گویند که خرید و فروش عملاً به صفر رسیده است. با این وجود، کاهش تقاضا هم نتوانسته قیمت خودروها را کاهشی کند. در این میان، صحبت های وزیر صمت در خصوص برنامه های سال آینده صنعت خودروسازی هم تغییری در شرایط ایجاد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی امین، وزیر صمت دولت سیزدهم، ابتدای هفته وعده کاهش ۱۵ درصدی قیمت تمام شده خودرو را داد. او همچنین تاکید کرد که با افزایش ۵۰ درصدی تولید و همچنین آزادسازی واردات، از سال آینده به مرور شاهد حذف قرعه کشی خواهیم بود. 

نگاهی به بازار امروز خودرو نشان می دهد که تمام این عوامل و وعده ها هم نتواسته قیمت خودرو را نزولی کند. 

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، که دیروز تغییری در قیمت نداشت و همان ۳۶۱ میلیون تومان معامله می شد با افزایش یک میلیون تومانی مواجه شد و به ۳۶۲ میلیون رسید. در مدل با سقف فلزی نیز قیمت ها ثابت ماند و این خودرو ۳۴۵ میلیون تومان معامله شد.

۲۰۶ تیپ دو همچنان خیال تغییر ندارد و با همان قیمت ۲۶۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که دیروز برخلاف همیشه ثبات قیمتی داشت و ۳۱۹ میلیون تومان معامله می شد، با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۳۲۲ میلیون تومان رسید.این خودرو در نسخه فول آپشن هم ثبات قیمت را شاهد بود و به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو پارس LX نیز که دیروز ۲ میلیون تومان گران شده و به ۳۲۸ میلیون تومان رسیده بود، امروز ثبات در قیمت را شاهد بود و در مدل ساده نیز همانند دیروز بدون تغییر با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان معامله می شود.

سمندEF۷  که دیروز یک میلیون تومان گران شده بود امروز را بدون تغییر سپری کرد و همان ۲۸۲ میلیون تومان دیروز معامله شد

دنا معمولی نیز که دیروز پس از هفته ای پرنوسان بدون تغییر قیمت همان ۳۵۵ میلیون تومان معامله می شد با افزایش یک میلیون تومانی به ۳۵۶ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۱۱ نیز همچنان خیال پایین آمدن ندارد با همان افزایش ۱ میلیونی شنبه به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۳۱ تولید ۱۳۹۹ امروز هم بدون تغییر قیمت همانند هفته گذشته، ۱۷۰ میلیون تومان معامله شد.

ساینا که شنبه کاهش قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرده بود یکشنبه هم یک میلیون تومان کاهش یافته بود امروز هم مانند دیروز ثبات قیمتی داشت و ۱۹۰ میلیون تومان معامله شد

اخبار مرتبط ۱۱:۳۹:۳۱ عقبگرد دسته جمعی قیمت پژو / پراید به مرز ۱۸۰ میلیون تومان رسید ۲۱:۴۱:۲۸ بازار خودرو در انتظار معجزه است؟ ۲۰:۵۹:۱۵ تاثیر تصمیم جدید دولت در بازار خودرو / آیا قیمت‌ خودرو نزولی می شود؟ ۱۸:۲۳:۴۹ اسقاط ۴۲ خودروی آمریکایی لوکس ۱۵:۰۵:۰۵ رکود سنگین بر بازار خودرو / افزایش دو میلیون تومانی قیمت پژو پارس ۱۲:۲۷:۵۹ سال آینده میزان واردات خودرو چقدر خواهد بود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو خودرو صنعت خودرو قیمت پژو بازار خودرو دولت سیزدهم سمندEF۷ میلیون تومان معامله شد میلیون تومان معامله میلیون تومان رسید یک میلیون تومان میلیون تومانی بازار خودرو بدون تغییر قیمت پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است