Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، روح الله متفکرآزاد ،‌نماینده آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ اسفند) مجلس بیانیه ۲۱۳ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از اقدامات سپاه پاسداران را قرائت کرد.

متن بیانیه قرائت شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب و برآمده از متن ملت است و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از نیروهای مسلح پرقدرت و پرتوان جمهوری اسلامی ایران بوده و طی عمر بابرکت خود در ۴۳ سال اخیر از جمله در ۸ سال دفاع مقدس دوران سازندگی و کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه در جبهه مقاومت اسلامی برای مبارزه با تروریسم تکفیری، برگ‌های زرین و افتخارآمیزی در تاریخ انقلاب و میهن عزیز ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حمایت همه جانبه خود را از اقدام قاطعانه و عبرت‌آمیز سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت رژیم جنایتکار صهیونیستی در نقطه تهدید در اربیل که با موشک‌های نقطه زن ایرانی که در پاسخ به شرارت و جنایت‌های صهیونیست‌ها برای اخلال در حوزه‌های اقتدار و پیشرفت کشور و شهادت پاسداران سرافراز مدافع حرم، اعلام می‌کنیم و ضمن تأکید بر حفظ صلح، امنیت و آرامش جهانی و محکومیت تحرکات شیطانی و سبوعانه رژیم جعلی تأکید می‌کنیم، امنیت ملی ایران و نیروهای مسلح مقتدر کشور، در زمره خطوط قرمز و خدشه‌ناپذیر نمایندگان ملت بوده و با اذعان به این حقیقت که تعلل در پاسخ به دشمن، او را گستاخ‌تر می‌کند، اقدام شجاعانه اخیر را در چارچوب قوانین مصرح کشور و حراست و حفاظت از حدود و ثغور میهن عزیزمان می‌دانیم.

کد خبر 664403 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و عراق مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و عراق مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد