Web Analytics Made Easy - Statcounter

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو کی ام سی (اسفند ۱۴۰۰) برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) K۷ ۱۴۰۰ صفر ۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰ K۷ ۱۴۰۱ صفر ۱,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰ T۸ ۱۴۰۰ | کرمان موتور صفر ۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰ T۸ ۱۳۹۹ | کرمان موتور صفر ۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰ T۸ ۱۴۰۱ | کرمان موتور صفر ۸۷۷,۰۰۰,۰۰۰ منبع: باما   اخبار مرتبط ۲۰:۵۰:۱۶ وانت چینی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۳ اسفند ۱۴۰۰) ۱۷:۵۵:۵۵ قیمت خودروهای کی ام سی + جدول قیمت کامل (۲۲ اسفند ۱۴۰۰) ۱۷:۰۰:۲۹ قیمت خودروهای کی ام سی + جدول قیمت کامل (۲۱ اسفند ۱۴۰۰) ۲۳:۳۰:۰۳ گران ترین پیکاپ چینی + جدول قیمت کامل (۱۸ اسفند ۱۴۰۰) ۱۴:۱۰:۴۴ وانت چینی ارزان شد + جدول قیمت کامل (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۲۰:۲۰:۰۵ قیمت خودروهای کی ام سی + جدول قیمت کامل (۱۶ اسفند ۱۴۰۰).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو کی ام سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱

محمد اسلامی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص هدف دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از سفر به ایران و حضورش در اصفهان با اشاره به در خواست های آژانس در خصوص چهار مرکز هسته‌ای در ایران که دو مورد از آنها تا کنون پاسخ داده شده و پایان یافته، گفت: ما همواره و مستمر در خصوص مسائل پادمانی و همکاریهای فنی با آژانس در ارتباط هستیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان افزود: بیانیه اسفند ۱۴۰۱ از نظر ما پابرجاست و براساس آن تعامل داریم. اما این بیانیه توسط جریان مخربی که در غرب علیه ایران اقدام می کند، زیرسوال رفته است، ما اما بر این بیانیه تاکید داریم.

وی همچنین تاکید کرد : آقای رافائل گروسی اعلام کرده است در ایران دیدارهایی خواهند داشت و من هم با وی دیدار دارم و مطمئن هستم که ابهامات برطرف می شود و در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط خود را با آژانس تقویت می‌کنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان و آن بازرسانی که ممنوع الورود به ایران شده‌اند، تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند و بازدید آنها در حال انجام است.

وی در عین حال تأکید کرد: استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایندهای همکاری با آژانس این موضوع را مکرر اثبات کرده و آنها هم به آن اذعان دارند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در مورد ارزیابی‌اش از اظهارات و ادعاهای گروسی در خصوص زمان دسترسی ایران به اورانیوم مورد نیاز برای بمب پیش از سفر به کشورمان با تأکید بر اینکه این ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی  در هر فرصتی که ایشان مقابل تریبون قرار می‌گیرد با این روش در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست.

اسلامی گفت: گروسی مکرر گفته نشانه ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان همچنین با اشاره به اینکه در هفته آینده اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای برگزار می‌شود، گفت:  از حدود ۴۷۷ مقاله ارائه شده، ۱۸۰ ارائه خواهیم داشت که توسط شرکت کنندگان غیرایرانی ارائه خواهند شد و آقای گروسی مدیرکل آژانس به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت و سخنرانی می‌کند.

اسلامی همچنین با یادآوری برگزاری المپیاد مخترعین جهان  در سوئیس در این هفته از مدال آوری پنج نفر از دانش آموزان مدارس انرژی اتمی کشورمان در این المپیاد شامل یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه برنز خبر داد.
انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول