Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@03:48:07 GMT

نشست مشترک صالحی امیری و ماجدی در خصوص تیم المپیک

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۶۱۸

سیدرضا صالحی امیری و میرشاد ماجدی نشستی با یکدیگر برگزار کردند

نشست مشترک رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه های آتی تیم فوتبال المپیک ایران برگزار شد.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال بر آمادگی این کمیته به منظور حمایت همه جانبه از تیم المپیک ایران و ضرورت پیش بینی برنامه های آماده سازی مناسب برای این تیم تاکید کرد و گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای آقای ماجدی به عنوان چهره با اخلاق فوتبال و ورزش تمام تلاشمان این خواهد بود تا تیم امید و المپیک در محیطی آرام و بدون دغدغه آماده حضور در بازی های آسیایی شود، ضمن اینکه پیش از این هم اعلام کردیم دخالتی در امور فنی تیم ها نداشته و نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون فوتبال نیز با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری همه جانبه در خصوص برنامه ریزی و آماده سازی مناسب تیم المپیک گفت:

تیم فوتبال زیر 23 سال ایران با حضور مهدی مهدوی کیا و اعضای کادر فنی همچنین از ظرفیت بسیار خوبی برای موفقیت در این دوره برخوردار است و هماهنگی و همکاری نزدیک کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در راستای حمایت از این تیم با تامین خواسته های مورد نظر اعضای کادر فنی می تواند نتایج ارزشمندی به همراه داشته باشد. امیدواریم در این دوره شاهد موفقیت تیم المپیک و کسب نتایجی در شان و جایگاه فوتبال ملی ایران باشیم.

در این نشست که با حضور نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته و پیمان فخری سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو برگزار شد هماهنگی لازم در خصوص همکاری دو جانبه فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در خصوص برنامه ها و اردوهای آماده سازی آتی تیم المپیک صورت پذیرفت.

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال تیم المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی