Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@03:17:33 GMT

غیبت آخرین گلزن دربی در شهرآورد شماره 98

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۶۱۹

آخرین گلزن دربی در بازی حساس روز پنجشنبه غایب خواهد بود

آخرین گلزن شهرآورد پایتخت نمی تواند در بازی روز پنجشنبه حاضر باشد.

به گزارش طرفداری، دو تیم بزرگ و محبوب پایتخت قرار است یک بار دیگر مقابل هم صف آرایی کنند. پرسپولیس و استقلال در حالی روز پنجشنبه مقابل هم به میدان می روند که آخرین گلزن دربی یعنی عیسی آل کثیر، غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرور بازی های قبلی دو تیم نشان می دهد عیسی آل کثیر، مهاجم سرخپوشان پایتخت آخرین گلزن شهرآورد محسوب می شود. شماره ۷۲ سرخ ها در دقیقه 56 دربی 95 برای پرسپولیس گلزنی کرد تا سرخ ها با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال مجیدی به پیروزی برسند.

جالب این که پرسپولیس و استقلال بعد از آن دیدار، دو بار دیگر در جام حذفی و لیگ مقابل هم بازی کرده و 244 دقیقه مقابل هم قرار گرفته اند که موفق به گلزنی نشده اند. آن ها در 120 دقیقه دیدار جام حذفی و 90 دقیقه لیگ نتوانسته اند دروازه هم را باز کنند تا با احتساب گلی که عیسی در دقیقه 56 زد، در مجموع دروازه دو تیم در دربی ها برای 244 دقیه بسته باقی بماند.

بر همین اساس و با توجه به حساسیت بسیار بالای شهرآورد پیش رو و این که تکلیف قهرمانی در این بازی تا حد زیادی مشخص می شود باید دید بازیکن دیگری بعد از عیسی آل کثیر می تواند موفق به گلزنی در دربی شده و نامش را برای همیشه در تاریخ دربی ها به ثبت برساند یا نه.

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آخرین گلزن مقابل هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان

دیدار دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تیم مس رفسنجان امروز دوازدهم اردیبهشت میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول این دیدار توسط سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ وارد دروازه مس رفسنجان شد و در دقیقه ۶۱ گل دوم بازی برای مس رفسنجان توسط فرشید باقری به ثمر رسید.

سجاد شهباز زاده بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۴۸ و احمدرضا زنده‌روح بازیکن گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۵۸ کارت زرد دریافت کردند.

مس رفسنجان با دریافت تک امتیاز این دیدار ۳۰ امتیازی و گل گهر سیرجان ۳۴ امتیازی شد. نارنجی پوشان رفسنجانی در جایگاه نهم و گل‌گهری‌ها در جایگاه ششم جدول لیگ‌برتر قرار دارند.

داوری دیدار دو تیم هم‌استانی را سیدرضا مهدوی به عهده داشت و امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری کمک داور و علیرضا کهوری ناظر این دیدار بودند.

کد خبر 749840

دیگر خبرها

  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!