Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در آستانه سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و هفته سربازان گمنام، بار دیگر امنیت پایدار مثال‌زدنی در کنار سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور رقم خورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، در آستانه سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و هفته سربازان گمنام، بار دیگر امنیت پایدار مثال‌زدنی در کنار سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور رقم خورد و در این بین سربازان گمنام امام عصر(عج) نقش مهمی در این زمینه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان و منطقه محسوب می‌شود که با هوشیاری و آگاهی تمام اجازه نمی‌دهد تا دشمنان و بدخواهان در امنیت این کشور خدشه وارد کنند، دشمنانی که هر روز برای این انقلاب نقشه‌هایی در سر پرورانیده اما با درایت و هوشیاری حافظان حریم اسلام و قرآن و یاران نقشه های آنان نقش بر آب می‌شود.

از ویژگی‌های بارز سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌توان ولایتمداری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی را نام برد که مسیر آن حول اسلام ناب محمدی(ص) و قرآن است. 

سربازان مخلصی که با تیزبینی و تبعیت محض از ولایت فقیه فقط در حصار و چارچوب ولایت و اخلاص تعریف می‌شوند بدون هیچ گونه هیاهو و فضاسازی همه همت خود را بر شناسایی عواملی که ممکن است امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، مصروف داشته‌اند و راحتی و آرامش خود را برای ناکام گذاردن دشمنان جمهوری اسلامی و مردم این سرزمین وقف کرده‌اند.

امروز شاهد امنیت ایران در میان کشورهای ناامن منطقه هستیم و همه این خدمات و فداکاری‌ها را بی‌ادعا و با کمترین هزینه مادی در سایه تبعیت از مقام معظم ولایت و رهبری و اخلاص به انجام رسانده‌اند. پس از پایان دفاع مقدس، وزارت اطلاعات، حضور خود را در عرصه‌ها به ویژه بخش‌های امنیتی و فرهنگی تقویت کرد و در همه جا حضور پیدا کرد که هر توطئه‌ای برضد نظام اسلامی شکل می‌گیرد، بلافاصله دفع می‌شود.

بیش از سه دهه مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات امنیت را برای مردم و اقتدار را برای ایران اسلامی به همراه آورده است که قطعا این مجاهدت بزرگ پاداش والایی از سوی خداوند متعال برای این سربازان گمنام به همراه خواهد داشت و امروز عزت، سربلندی، اقتدار و کلید فتوحات انقلاب مرهون رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و تلاش‌های جهادگونه سربازان گمنامی است که در عرصه‌های گوناگون راه را بر فعالیت‌های خرابکارانه دشمن بسته نگه داشته‌اند.

در این میان اقشار مختلف مردم مراتب قدردانی و تشکر خود را از سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای برقراری امنیت پایدار کشور اعلام کردند و گفتند ما قدردان این عزیزان هستیم.

این جوانان می‌گویند: امنیتی که هم اکنون در کشور  رقم خورده است در دنیا بی‌نظیربوده در سایه درایت و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) محقق شده است؛ ما قدردان مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم که هم اکنون اقشار مختلف مردم کشور در عرصه‌های مختلف در امنیت به فعالیت خود ادامه می دهند.

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سواحل غرب هرمزگان با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) 7000 لیتر گازوئیل قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در لامرد کشف شد 2500 ماینر غیرمجاز توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه قزوین کشف و ضبط شد

سربازان گمنام امام زمان نعمت بسیار بزرگی هستند چرا که این سربازان تمامی توطئه و نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده و دستاوردهای بزرگی برای کشور رقم زدند و امنیتی که در کشورمان وجود دارد بسیار حائز اهمیت است و با هیچ چیز قابل مقایسه نیست زیرا با درایت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) رقم خورده است.

 

 

 

انتهای پیام/144/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم