Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:05:42 GMT

جشنواره عکس «زیبایی‌های کرمانشاه» در نوروز ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۹۲۱

جشنواره عکس «زیبایی‌های کرمانشاه» در نوروز ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرا رسیدن نوروز و فصل بهار جشنواره عکس زیبایی‌های کرمانشاه برگزار می‌شود و فراخوان و قوانین جشنواره عکس زیبایی‌های استان کرمانشاه در نوروز به شرح زیر است.

موضوعات جشنواره آئین‌های فرهنگی، مذهبی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری استان کرمانشاه بوده و عکس‌ها باید با دوربین حرفه‌ای گرفته شده باشد و عکاس فایل اصلی عکس را نیز داشته باشد و محدوده جغرافیایی عکس‌ها استان کرمانشاه باشد و هر شرکت‌کننده باید حداکثر هشت عکس ارسال کند و نیز هر هنرمند به همراه عکس‌های ارسالی باید یک فایل که در آن خود را معرفی کرده است به همراه شماره تماس و مشخصات جغرافیایی عکس را ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس‌ها باید به شماره تلگرام ۰۹۳۸۹۳۸۸۸۹۹ ارسال شده و با فرمت jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل ۲۴۵۰ پیکسل باشد و عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، والتر مارک، لوگو یا هر نشانه تصویری باشند.

از نظر دبیرخانه جشنواره ارسال‌کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی با ارسال‌کننده اثر است و نیز دبیرخانه جشنواره حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات، شبکه‌های مجازی و موارد تبلیغاتی با ذکر نام عکاس را دارد.

ارسال آثار به معنی پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکننده جشنواره است.

زمان ارسال آثار از ۲۰ اسفندماه سال جاری تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ است و داوری آن در روز دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود که در ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ اختتامیه جشنواره به همراه اهدای جوایز برگزار می‌شود.

به برگزیدگان به ترتیب نفر اول پانزده میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال، نفر سوم پنج میلیون ریال و ۱۰ نفر شایسته تقدیر، هر نفر ۲ میلیون ریال جایزه داده می‌شود.

کد خبر 5447915

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جشنواره عکس نوروز عید نوروز بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه حوادث چهارشنبه سوری اردوهای راهیان نور عکس استانها سفر استانی گرگان شیوع کرونا جهاد تبیین نوروز 1401 میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد

هشتمین جشنواره «رسانه و طنز» با عنوان طنز پهلو به یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در حال برگزاری است.

عباس حسین‌نژاد، دبیر هشتمین جشنواره طنز پهلو با اعلام این خبر که سال گذشته تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۴۶۲ اثر بود، گفت: امسال تعداد آثار ارسالی ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش داستان کوتاه طنز، کارتون و کاریکاتور، شعر طنز، طنز چند رسانه‌ای و نثر طنز بود. در بین استان‌ها تهران بیشترین آثار ارسالی را داشت و استان گیلان در رتبه ششم قرار دارد. در بین رسانه‌های رسمی ۱۲۱ رسانه شرکت کردند، که به ترتیب روزنامه ایران، روزنامه اقتصاد آینده، روزنامه شهرآرا، روزنامه وطن امروز، روزنامه ندای هرمزگان، سالنامه صد و نه دی بیشترین آثار را ارسال کردند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه از بین رسانه‌های رسمی (رسانه‌های ثبت شده) ۴۴۸ اثر و از بین رسانه‌های شخصی ۶۸۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده، آموزش طنز به لیست کارگاه‌های آموزشی به رسانه‌ها اضافه شد. 

طنز اخم‌های جامعه را باز می‌کند

در ادامه پیام ویدئویی از محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پخش شد و اسماعیلی صابری فومنی را یک فردِ رسانه‌ای مولف دانست. به قول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طنز بیان واقعیت‌های تلخ جامعه برای گوشزد کردن مشکلات جامعه است. «خنده تلخ من از گریه غم‌انگیز است». طنز می‌خواهد با نشان دادن لبخند آسیبی را نشان دهد. طنز در عین تذکر به آسیب‌ها، اخم‌های جامعه را باز می‌کند. 

اسماعیلی ادامه داد: مرحوم صابری فومنی یک روزنامه‌نگار و فردِ رسانه‌ای مولف بود. فرق فرد مولف با غیر مولف در این است که فرد مولف فصل جدیدی را در فعالیت‌های خود آغاز می‌کند. کیومرث صابری فومنی با ایمان و با رعایت مرز‌های اخلاقی طنز را در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی وارد جریان رسانه‌ای کشور کرد. به یاد دارم در اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ هر کجا می‌رفتیم، صحبت از طنز‌های گل آقا بود. طنز را می‌توان به قبل و بعد از فعالیت کیومرث صابری فومنی تقسیم کرد. 

از وضعیت طنزنویسی راضی نیستم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان کرد که هنوز طنز در کشور تقویت نشده و به جایگاهی که صابری فومنی آن را رساند، فاصله دارد. هنوز از فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت رسانه‌ای و تبلیغات راضی نیستم و طنزنویسی صرفاً به برگزاری جشنواره محدود نشود.

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد