Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی قزوین گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در استان تاکنون 25 مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ سلطانی در این باره اظهارداشت: متاسفانه علیرغم هشدارهای اعلام شده حوادث ناشی از جهارشنبه آخر سال منجر به مصدومیت 25 نفر تا ساعت 5 عصر امروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر اثر این حوادث تعداد 10 نفر درمان سرپایی شدند و 15 نفر نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستانها بستری شدند.

سلطانی یادآورشد: در اثر این سوانح 23 نفر دچار سوختگی شدند، دو نفر قطع عضو، یک نفر دچار شکستگی و  4 نفر دچار بریدگی و خراشیدگی شدند.

وی گفت: دو نفر از ناحیه گوش، 6 نفر از ناحیه چشم، 11 نفر از ناحیه سر و گردن، دو نفر از ناحیه پا، 13 نفر از ناحیه دست و یک نفر مالتین تروما، 2 نفر از تنه و 3 نفر از سایر قسمتها دچار آسیب شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی قزوین بیان کرد: 21 نفر از این افراد در گروه سنی 10 تا 19 سال هستند.

سلطانی گفت: بیشترین مجروحان با ثبت آمار 10 نفر در تاکستان، 8 نفر در قزوین، 4 نفر در بویین زهرا ، 2 نفر در البرز و یک نفر در آبیک بوده است.

وی از شهروندان بویژه والدین و خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند تا ساعات باقیمانده در آخرین چهارشنبه سال با حوادث ناگوار همراه نشود..

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا درمان والدین خانواده سلطانی علوم پزشکی قزوین نفر از ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صدای ملت

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر