Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:09:13 GMT

پژمان جمشیدی موفق‌ترین بازیگر در سال ۱۴۰۰ شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۰۰۹۱

پژمان جمشیدی موفق‌ترین بازیگر در سال ۱۴۰۰ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین ها» در این شبکه با رویکرد معرفی بهترین‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، ورزشی، سینمایی و هنری روز جمعه همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

این برنامه به تازگی سراغ ترین ها در حوزه ورزشی رفت و به معرفی «موفق‌ترین بازیگرهای سال ۱۴۰۰ به انتخاب ترین ها» پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست انتخابی ترین ها «رعنا آزادی ور، سوسن پرور، امیر جدیدی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی فر، فرشته حسینی، امین حیایی، نادر سلیمانی، جواد عزتی و طناز طباطبایی» به عنوان بازیگران موفق در سال ۱۴۰۰ قرار گرفتند.

طبق نظرسنجی صورت گرفته در صفحه برنامه «ترین ها» در فضای مجازی و پیامک‌های ارسالی مخاطبان در زمان پخش این برنامه پژمان جمشیدی به عنوان موفق‌ترین بازیگر در سال ۱۴۰۰ معرفی شد و در این رقابت جواد عزتی و امین حیایی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در آیتم جالب و پر چالش «زرشک زرین» با اجرای شهره احمدوند در این هفته افراد زیر کاندیدای دریافت زرشک زرین در این برنامه شدند.

گزینه ۱ بهنوش بختیاری به علت صحبت‌های متناقض در فضای مجازی

گزینه ۲ شورای صنفی نمایش به علت تصویب افزایش قیمت بلیت سینما

گزینه ۳ بازیگرانی که مسائل خصوصی یکدیگر را در فضای مجازی مطرح می‌کند

طبق نتیجه نظرسنجی در صفحه مجازی برنامه مخاطبان «زرشک زرین» این برنامه را به شورای صنفی نمایش به علت تصویب افزایش قیمت بلیت سینما دادند.

برنامه «ترین ها» به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای شاهین جمشیدی به نویسندگی فرزانه عرفانی تبارو صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود.

کد خبر 5447929 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا رادیو پژمان جمشیدی تئاتر ایران درگذشت چهره ها موسیقی پاپ علیرضا غفاری فیلم کوتاه حوزه هنری آلبوم موسیقی مجری تلویزیون هنرمندان تئاتر حضور هنر ایران در جهان سازمان صداوسیما پیمان جبلی موسیقی ایرانی سال ۱۴۰۰ ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود

تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید مرکز سیما فیلم با حضور بازیگرانی، چون پژمان بازغی و حمید گودرزی به پایان رسیده و قرار است به زودی از یکی از شبکه‌ها روی آنتن برود.

سروش محمدزاده پیش از این چند سریال ساخته است که آخرین آنها مجموعه «سوران» بود که در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شد و به یکی از قهرمانان کرد کشور پرداخت. او همچنین کارگردانی مجموعه‌های «نوار زرد» و «همبازی» در تلویزیون را بر عهده داشته است.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی از جمله بازیگران این مجموعه هستند. داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲