Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله علوی گرگانی فقیه زاهد و عابد متخلق، در سراسر عمر شریف خود در زمره ارادتمندان وفادار به حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار داشتند خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام خانه ملت، محمد باقر قالیباف  در پی درگذشت حضرت آیت‌الله علوی گرگانی پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ضایعه مؤلمه ارتحال مرجع عالیقدر، عالم پارسا و مجتهد مهذّب حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم جلیل‌القدر و فقیه صمدانی در محضر علمای بزرگوار همچون حضرت آیت‌الله بروجردی (رض)، حضرت امام خمینی (ره)، حضرت آیت الله گلپایگانی، حضرت آیت الله خویی، حضرت آیت الله غروی اصفهانی و حضرت آیت الله آقاضیاءالدین عراقی دروس حوزوی را آموختند که مجموعه این تعلیمات گرانسگ در تحکیم شخصیت استوار فقهی ایشان تاثیرات فراوان داشت و حاصل آن تألیفات و آثار متعدد و ارزشمند در زمینه فقه و اصول و حدیث می‌باشد.

این روحانی مکرم در سراسر عمر پربرکت خویش علاوه بر فراگیری علوم اسلامی و فقهی، بر امر نشر، گسترش و ترویج معارف دینی و توسعه حوزه‌های علمیه و مراکز تحقیقاتی و دین پژوهی اهتمام ویژه داشتند و ضمن تربیت طلاب و شیفتگان معارف اسلامی، همواره بر تعظیم شعائر اهل بیت (ع) و امور خیریه و عام‌المنفعه و رسیدگی به نیازمندان تأکید و توصیه می‌کردند.

آن فقیه زاهد و عابد متخلق، در سراسر عمر شریف خود در زمره ارادتمندان وفادار به حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار داشتند و به‌طور مستمر مسائل کشور را مورد توجه قرار داده و در بیان دلسوزانه موضوعات اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشگام بودند.

ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان ایشان به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عجل الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران و مقلدین ایشان به ویژه مردم شریف استان گلستان، بیت معزز و فرزندان فاضل ایشان، برای روح طیبه آن عالم برجسته علو درجات و رحمت واسعه و حشر با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.     بیشتر بخوانید: آیت‌الله رئیسی «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان» را برای اجرا ابلاغ کرد

انتهای پیام/ برچسب ها: قالیباف مجلس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قالیباف مجلس مقام معظم رهبری حضرت آیت الله علوی گرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود

 رضا رضایی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود گفت: دیدار رهبر انقلاب با معلمان دریایی از شعف، انگیزه و امید را در فرهنگیان برای اتفاقات خوب آینده ایجاد کرد؛ مقام معظم رهبری عالمانه و با اشراف کامل مسائل و برنامه‌های آموزش و پرورش را در دیدار با معلمان تبیین کردند.

رضایی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان است گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان در این زمینه در سطح کشور پیشگام بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد:مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر نقش موثر فرهنگیان در کشور، رسالت خطیر معلمان و آموزش و پرورش را به جامعه فرهنگی، مردم و مسئولان یاد آوری کرد و شور نشاط و پویایی را به آموزش و پرورش تزریق کرد.

رضا رضایی افزود: یک نکته قابل تامل این است که بیانات حضرت آقا تکلیفی را برای همه روشن می‌کند که هر کس باید نسبت به شکل‌گیری هویت نسلی آینده کشور نقش خود را هم خوب ایفا کند.

وی گفت: با توجه فرمایشات حضرت آقا، شکل‌گیری هویت نسلی آینده محوری‌ترین دستگاه آموزش و پرورش است و همه باید کمک کنند تا مجموعه دستگاه در حمایت وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

رضایی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات معاونت پرورشی هم تاکید داشتند، و معاونت پرورشی استان هم باید جدی نسبت به موضوع دانش آموز با نگاه راهبردی بر اساس ویژگی بومی و منطقه‌ای وارد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳