Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:45:05 GMT

برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در چهارشنبه سوری

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۰۳۱۶

برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در چهارشنبه سوری

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری  اسدآباد از برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: آرامش و امنیت مردم خط قرمز ما  بوده و بدون هیچ اغماضی با  مخلان و هنجارشکنان  آرامش و امنیت مردم  شهر در آیین چهار شنبه سوری برخورد خواهد شد.

حسین‌علی شرکائی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیش‌رو بودن مراسم چهارشنبه سوری، ضمن آنکه از جشن‌ها و فضاهای شاد، مفرح و سالم استقبال می‌کنیم و مخالف شادی مردم نیستیم اما حفظ امنیت و سلامت مردم و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار ارجحیت داشته و این مهم در دستور کار دستگاه‌های ذی ربط قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر والدین نسبت به توجه ویژه به رفتار و اقدامات فرزندان خود برای جلوگیری از رفتارهای پرخطر در آیین چهار شنبه سوری تصریح کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و آتش‌زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند چرا که همراهی خانواده‌ها و قانون‌مداری شهروندان باعث می‌شود چهارشنبه آخر سال در امنیت کامل و به آرامی سپری شود.

شرکائی  یاد آور شد: از تمامی  مردم دعوت می‌شود با احترام به قانون، برای حفظ و تأمین آرامش و امنیت شهر و سلامت خانواده خود احساس مسئولیت نموده تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در آخر سال نباشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها چهارشنبه سوري مواد محترقه غیر مجاز هشدار فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت