Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فائزه موهبتی عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: تیم‌های سحاب با استفاده از دوچرخه‌های خاص در ایام نوروز ۱۴۰۱ علاوه بر راهنمایی و آموزش مسافران نوروزی به افراد نیازمند کمک، خدمات بشر دوستانه ارائه می‌کنند.

به گفته وی این تیم‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی زمینه افزایش نشاط و شادابی را در بین مسافران نوروزی به وجود می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین فضاهای ویژه کودکان در ایام نوروز ایجاد می‌شود تا در آنها با اقداماتی که انجام می‌شود به ایجاد شور و نشاط در کودکان کمک شود.

وی اضافه کرد: در این ایام همچنین خدمات مرتبط با بیماری کرونا در داخل شهرها، پایانه‌های مسافرتی به افراد مورد نظر ارائه می‌شود.

به گفته وی در قالب پویش بیرق نیز با ارتباط چهره به چهره در قالب ۹ پیست آموزش‌های لازم به رانندگان و دیگر افراد جامعه هدف ارائه می‌شود.

موهبتی تصریح کرد: هدف اصلی از انجام این اقدامات در نوروز توسط جوانان عضو هلال احمر ارتقای سطح ایمنی و سلامت مسافران و زائران نوروزی است.

کد خبر 5447968

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند نوروز بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا حوادث چهارشنبه سوری نوروز خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور عکس استانها سفر استانی گرگان شیوع کرونا گردشگری نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند