Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی در پیامی به آیین اختتامیه نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در قم گفت: انتظار ظهور موعود، اختصاص به یک دین یا مذهب ندارد، بلکه همه ادیان و مذاهب بزرگ آسمانی و حتی غیرآسمانی منادی آن هستند و در آموزه‌های دینی ما نیز به این نکته اشاره شده است.

مرجع تقلید شیعیان در این پیام با بیان اینکه همه ملت‌ها به دنبال مهدی حقیقی هستند و با ظهور مهدی آل محمد(ص) آن همه تشتت و پراکندگی زیر پرچم او به وحدت مبدل می‌شود، خاطرنشان می کند: در میان امت اسلامی آرمان مهدویت از نخستین روزهای پیدایش این دین بزرگ و در کلمات پیامبر اکرم(ص) مطرح بوده است، از این رو همه مسلمانان بر ظهور مهدی(عج) اتفاق نظر دارند، هرچند در شماری از جزئیات آن اختلافاتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام تأکید کرده است: یکی از مهم‌ترین آثار اعتقاد به ظهور مهدی موعود و روحیه انتظار، ایجاد امید در دل مؤمنان و همه مجاهدان عرصه‌ها و جبهه‌های مقاومت در برابر مستکبران عالم است و حرارت این امید موجب پایداری و استقامت در مقابل تمام نقشه‌ها، ستم‌ها و فشارها می‌شود، از این رو دشمنان راه حق همواره در پی ایجاد تزلزل در دل معتقدان نسبت به ظهور منجی حقیقی بوده‌اند.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه پیام خود آورده است: تشکیل همایش‌ها و جشنواره‌های علمی همچون این مجلس و بهره‌مندی از آثار متفکران، پژوهشگران و دانش‌پژوهان، می‌تواند سبب رفع شبهات و انحرافات و خنثی کردن نقشه دشمنان نسبت به این عقیده متعالی و پویا شود.

وی در پیام خود حمله هر روزه جریان های جدید با بیانی نو به عقاید صحیح مهدویت را مورد توجه قرار داده و تصریح می کند: هر کوششی در دفاع از این مکتب به معنای جهاد در رکاب حضرت ولی عصر(عج) است و فعالان در این عرصه اجر مجاهدان راه خدا را خواهند داشت و شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران این گردهمایی إن‌شاءالله در زمره همین مجاهدان خواهند بود.

برچسب‌ها امام زمان(عج) قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی مهدویت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام زمان عج قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی امام زمان عج قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن