Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی در دیدار دوستانه جمعی از وزیران دولت سابق ضمن برشمردن مسایل مهم کشور از جمله مسایل اقتصادی و سیاست خارجی گفت: احیا برجام و رفع تحریم‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است. رفع تحریم‌ها برای اقتصاد کشور یک مساله ضروری است.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با اشاره به تحولات مربوط به مذاکرات وین اظهار داشت: امکان احیای برجام هنوز وجود دارد و هرچند مشکلاتی به وجود آمده و همواره نیز در گفتگو‌ها و مذاکرات کشور‌های مختلف با یکدیگر وجود داشته است، اما می‌توان با مذاکره و تعامل آن‌ها را رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشور‌های عضو ۵+۱حل شود، تصریح کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله‌ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ اوکراین خاطرنشان کرد: این جنگ و درگیری به ضرر همه است و نه تنها دو کشور درگیر بلکه کشور‌های منطقه هم از این جنگ ضرر کرده و خواهند کرد.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با تاکید بر اینکه اگر روسیه اهداف و سیاستی داشته است باید از روشی غیر از جنگ دنبال می‌کرد، ابراز داشت: در این جنگ، آمریکا و ناتو بیشترین نفع را خواهند برد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن روحانی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند

به گزارش همشهری‌آنلاین، وی که رئیس سابق حزب اپوزیسیون «برای زندگی» (FLP) و حزبی غیرقانونی در اوکراین شناخته می شود در مصاحبه با خبرگزاری تاس گفت: آمریکایی ها مسیر را برای این منظور فراهم کرده اند، چرا که (قوای) اوکراینی ها رو به اتمام است و آمریکایی که بدنبال قربانیان جدید برای این جنگ که به نفع آنها می باشد، هستند.

بنابراین گزارش رهبر اپوزوسیون «کی یف» در ادامه گفت: دیگر بر کسی پوشیده نست که بخش دفاعی آمریکا (پنتاگون) به بهای مرگ صدها هزار اوکراینی کسب درآمد می کند و ناتو نیز (با ادامه این جنگ) احتمالا درصدد خارج ساختن پول از اروپاست؛ آنها بدنبال آن هستند تا ملت های منطقه بالتیک، لهستان، آلمان و فرانسه در آتش این جنگ بیافکنند.

مدودچوگ افزود: غرب به سرکردگی آمریکا، خشونت و جنایت علیه مخالفان را بعنوان یک روند معمول سیاسی به کار می بندند.

به گزارش ایرنا، کنگره آمریکا و بدنبال آن کاخ سفید طی هفته های اخیر بسته کمک های مالی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار برای کی یف را تصویب و پنتاگون نیز کمک ۶ میلیارد دلاری برای ادامه جنگ در اوکراین را اعلام کرد.

این درحالی است که روسیه در مورخ ۵ اسفند ۱۴۰۰ بدنبال نادیده گرفتن دغدغه های امنیتی از سوی غرب به سرکردگی آمریکا عملیات نظامی علیه اوکراین را به اجرا گذاشت و از آنزمان تاکنون کشورهای غربی در راس آنها آمریکا با حمایت های هنگفت مالی و نظامی، مسیر هرگونه دیپلماسی برای پایان دادن به آتش این جنگ را مسدود ساختند.

کد خبر 848893 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - اوکراین ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش