Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خود اشتغالی، صنایع و هنرهای سنتی عصر امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور اسقف اعظم ارامنه در اصفهان و جنوب کشور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیران ارشد کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان و مسئولان تشکل‌های مرتبط با موضوع نمایشگاه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در اصفهان برپا شده و تا بیست و هفتم اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برپا خواهد بود.

این نمایشگاه که از امروز تا ۲۷ اسفندماه برپا است، شرایطی را فراهم کرده تا ۱۶۰ کسب‌وکار در چهار گروه اصلی صنایع غذایی، صنایع دستی و سنتی، پوشاک و منسوجات و خدمات جانبی، محصولات، کالاها و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دهند.

این نمایشگاه در ۹۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، زنجان، خراسان رضوی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و گیلان برپا است.

نکته قابل توجه سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خوداشتغالی، صنایع و هنرهای سنتی اصفهان این است که بخش زیادی از مشارکت‌کنندگان و کسب‌وکارهای حاضر در آن از مددجویان و اعضای تحت حمایت ارگان‌های حمایتی هستند.

به گزارش ایسنا، همچنین سازمان‌ها و نهادهای دولتی از جمله اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی اصفهان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، شهرداری، اداره‌کل بهزیستی، سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دانشگاه علمی کاربردی، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسات خیریه در برپایی این نمایشگاه سهم به‌سزایی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مشاغل خانگی نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا رستمی گفت؛ تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر ″جهش تولید با مشارکت مردم″ را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.
وی در توضیح بیشتر بیان داشت: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه به طول می‌انجامید.
دکتر رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.
لازم به ذکر است حسب تاکید سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، ایفدانا پیگیری عملیاتی شدن بخشنامه‌هایی که با عنوان جهش تولید صادر شده اند را در دست اقدام خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور