Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@22:57:44 GMT

لایه نفتی پارس جنوبی تعیین تکلیف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۰۸۹۲

لایه نفتی پارس جنوبی تعیین تکلیف شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تحقق انتقال دانش و فناوری و بومی‌سازی برخی فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت در بخش بالادستی و فراساحل با اجرای فاز دوم طرح توسعه لایه نفتی پارس‌جنوبی خبر داد.

به گزارش وزارت نفت محسن خجسته‌مهر امروز در آئین امضای قرارداد توسعه فاز دوم لایه نفتی پارس جنوبی با بیان اینکه در این قرارداد یکی دیگر از میدان‌های مشترک تعیین تکلیف می‌شود گفت: شرایط مناسبی برای جذب سرمایه خارجی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم و تحرک در بسیاری از صنایع وابسته به توسعه صنعت نفت و گاز فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این، قرار گرفتن یکی از توانمندترین شرکت‌های بالادستی کشور در کنار پیمانکار اصلی طرح، شرایط مناسبی را به‌منظور انتقال دانش و فناوری و همچنین بومی‌سازی برخی از فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت در بخش بالادستی و فراساحل فراهم کرده است که امید می‌رود به‌مرور زمان و با اجرای طرح، این مهم محقق شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره ادامه فرایند اجرای این پروژه اظهار کرد: پس از امضای این قرارداد طی امروز، بلافاصله اقدام‌های لازم به‌منظور تنفیذ قرارداد در دستورکار شرکت ملی نفت ایران قرار می‌گیرد و با پیگیری جدی امیدواریم طی چند ماه آینده این قرارداد تنفیذ شود و در ادامه بتوانیم عملیات اجرایی را در یکی از مهمترین میدان‌های مشترک کشور آغاز کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت پارس جنوبی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال