Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانوئل لوکاتلی دوست دارد گل‌های بیش‌تری با پیراهن یوونتوس بزند و از لزوم ارائه یک عملکرد خوب مقابل ویارئال صحبت کرد

مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی یوونتوس انگیزه‌های بالایی برای دیدار با ویارئال دارد.

طرفداری | در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، یوونتوس در استادیوم آلیانز میزبان ویارئال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش وب سایت یوونتوس، مانوئل لوکاتلی، هافبک کلیدی بانوی پیر در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

رویکرد ما در بازی فردا مهم است و نباید اشتباه کنیم. باید ذهنیتی برنده از خودمان به نمایش بگذاریم و عطش‌مان برای کسب پیروزی را نشان دهیم. من مجذوب ذهنیت برنده یوونتوس هستم و این را از همان روز اولم در این باشگاه حس کرده‌ام. پس از شروع پر مشکل فصل، قدم‌های بزرگی در زمینه ساخت هویت تیم برداشته‌ایم. الان خوب بازی می‌کنیم. رابطه‌ام با آرتور ملو؟ او پسر خیلی خوبی است و از همان روز اول رابطه خوبی با یک‌دیگر داشتیم. او چند سال پیش مرا تحت تاثیر قرار داده بود و وقتی در میلان بودم، مقابلش بازی کرده بودم. آرتور ملو بازیکن بزرگی است. 

هافبک 24 ساله یوونتوس ادامه داد: 

نقش من در تیم؟ سرمربی نحوه بازی مرا بهتر می‌شناسد. از حضور در این پست تهاجمی خوش‌حالم زیرا می‌توان بیش‌تر جلو بروم و از فضاها استفاده کنم. مشخصا در برخی از جوانب بازی‌ام می‌توانم بهتر شوم و برای مثال، می‌توانم بیش‌تر گل بزنم. الگری به من کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را ارائه کنم. ویارئال یک تیم تکنیکی است و بازیکنان آن‌ها سال‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند. آن‌ها توانایی مجازات حریف با هر اشتباه را دارند، پس باید عملکردی بالغانه به نمایش بگذاریم. باید گل بزنیم و به نشان دادن شخصیتی بالا نیاز داریم. 

 

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانوئل لوکاتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند