Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از سایت پلیس، سرهنگ نجم الدین سهرابی روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با فروشندگان غیرمجاز موادمحترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال، طرح بازدید از واحدهای صنفی سطح شهرستان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان تعداد چهار هزار ۱۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز پرخطر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، به والدین توصیه کرد که در این ایام بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و با توصیه به نوجوانان و جوانان از خطرات وحشتناک بازی با آتش، ترقه و مواد منفجره آن ها را آگاه کنند.

سرهنگ سهرابی از جدیت و همت مضاعف پلیس در مسیر پیشگیری از حوادث و آسیب‌های استفاده از موادمحترقه در ایام پایانی سال خبر داد و خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیس، آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فروش، توزیع موادمحترقه غیرمجاز است.

برچسب‌ها نوروز انتظامی آبادان کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز انتظامی آبادان نوروز انتظامی آبادان کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان